Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Na een update van Google Play (services?) die gisteren naar mijn Android device werd gepusht moest ik weer opnieuw met de Google Play TOS instemmen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QSm7T7dbTWo44R6WFwVNIhSH/full.png

De daarbij gegeven link bleek wel heel wonderlijk te zijn. In de URL staat o.a. "intl/en-us_nl" maar de tekst daar... is in het Spaans... terwijl er in de tab bovenaan toch echt een Nederlandse 'naam' staat van die pagina. "Juridische informatie over Google Play".

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FSmrqBKiLsvnexkIqlb03dnL/full.png

Hier dus: https://play.google.com/intl/en-us_nl/about/play-terms.html
Het staat er op moment van posten nog steeds fout.

Nog even als tekst geplakt. Eerste paragraaf:
Condiciones del Servicio de Google Play

09 de diciembre 2015
1. Introducción

Condiciones aplicables. Gracias por utilizar Google Play. Google Play es un servicio proporcionado por Google Inc. ("Google", "nosotros" o "nos", que se ubica en 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View California 94043, EE. UU.). Este Servicio está sujeto a las Condiciones del servicio de Google ("Condiciones del servicio de Google"). Google Play es un "Servicio", tal como se define en las Condiciones del Servicio de Google, y estas son condiciones adicionales que se aplican al uso de Google Play. El uso que haga de Google Play y del contenido digital disponible a través de este servicio está sujeto a las Condiciones del Servicio de Google Play y a las Condiciones del Servicio de Google (denominadas conjuntamente las "Condiciones").

En caso de conflicto entre las Condiciones del Servicio de Google Play y las Condiciones del Servicio de Google, prevalecerán las Condiciones del Servicio de Google Play.

Para utilizar Google Play Store, debe aceptar las condiciones que se indican a continuación. Le recomendamos que las lea detenidamente. Si no comprende las Condiciones (o no está de acuerdo con alguna parte de estas), no debe utilizar Google Play Store. Es posible que algunos productos y algunas funciones no estén disponibles en todos los países. Consulta más información en el Centro de Ayuda de Google Play.
Pardon? 8)7

Wat is nu de juridische situatie? Mensen zijn niet adequaat geïnformeerd over hun rechten en de 'overeenkomst' tussen gebruikers in Nederland en Google lijkt mij niet rechtsgeldig meer.

En nu Google?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:06

DarkSide

theres no place like ::1

De juridische situatie is dat als jij het accepteert dat je er dus mee akkoord gaat.
En dan niet zeggen dat het spaans was. Jij hebt het geaccepteert.
Je kan altijd contact opnemen met google en ze dit melden.
Tot die tijd dan niet accepteren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Zo simpel ligt het op zich niet, je moet altijd aannemelijk kunnen maken dat je ervanuit kan gaan dat iemand heeft begrepen wat je bedoelt, alleen het feit dat iemand een touchscreen op enig moment op een bepaalde plek heeft aangeraakt lijkt me daarvoor niet in alle gevallen voldoende.

Desalniettemin, lijkt me geen groot probleem hiermee te wachten tot Google het vanzelf of op jouw verzoek heeft opgelost.

[ Voor 53% gewijzigd door begintmeta op 11-12-2015 17:20 ]

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Of je wijzigt onderin de taal even naar Belgisch een weer terug naar nl-nl, dan is het gewoon leesbaar en nl

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Ik heb de taal van mijn Android devices altijd op Engels staan. Ik weet niet wat er gebeurd zou zijn als dat op Nederlands zou hebben gestaan. Dat "en-us_nl" uit de URL zou dan misschien anders zijn geweest. Maar dan nog deugt het natuurlijk niet. Ik zal niet bepaald de enige zijn in Nederland met Engelse taalinstelling.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ach, 90% klikt toch door zonder te lezen. Wat is je alternatief? Geen play store?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:06

DarkSide

theres no place like ::1

denk zelfs meer dan 90%
Maar of je het leest is je eigen keuze. Als je op accepteren klikt ga je dus gewoon akkoord met de voorwaarden. Of je het gelezen hebt of niet. (of begrepen hebt of niet)
De taal maakt daarin niets uit.
Als de taal engels is (of spaans) kan je daar dus gewoon een melding van maken. En hoef je dus niet akkoord te gaan met de voorwaarden als je dat niet wilt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:28
Ik had hetzelfde 2 dagen terug, alleen waren de voorwaarden bij mij in het Fins.
Doorgestuurd naar mijn advocaat in Helsink dus. (Oh nee, op accoord geklikt)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik begrijp denk ik niet wat je precies met dit topic wilt. Als je ergens mee akkoord gaat, dan bevestig je dat. Snap je de tekst om wat voor reden niet, dan moet je niet akkoord gaan.

Maar wat wil je nu precies?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1