Hallo tweakers!
Ik ben op zoek naar een abonnement met toestel. Bij mijn zoektocht ben ik iets opmerkelijks tegengekomen bij Coolblue. Ik vraag me af hoe het zit en of jullie meer weten;
Bij Coolblue het volgende pakket:
Samsung Galaxy S6 32 GB Zwart
T-mobile Stel Samen & Stel Bij extra korting.
120 belminuten (€0,50 p/m)
Toestelbijdrage: €0,- (ik wil het toestel in één keer betalen)
1GB databundel
================
Nu kost het toestel mij €350 in één keer. Klinkt logisch, hier is niks aan de hand.
Nu het Edge model:
Ik kies precies hetzelfde pakket als bovenstaand
Nu komt mijn toestelprijs neer op €258 in één keer.
Wat gebeurt hier? De Edge uitvoering is in de meeste winkels juist 100-150 euro duurder, niet goedkoper!
Volgens de Coolblue klantenservice waar ik een berichtje naar heb gestuurd heeft dit te maken met de prijsafspraken tussen T-mobile en Coolblue.
Maar dan nog, dit lijkt meer op een fout dan op een prijsafspraak.
Heeft iemand hier meer informatie over, weet je hoe het zit en hoe dit kan? Dan hoor ik het graag.
Ik ben op zoek naar een abonnement met toestel. Bij mijn zoektocht ben ik iets opmerkelijks tegengekomen bij Coolblue. Ik vraag me af hoe het zit en of jullie meer weten;
Bij Coolblue het volgende pakket:
Samsung Galaxy S6 32 GB Zwart
T-mobile Stel Samen & Stel Bij extra korting.
120 belminuten (€0,50 p/m)
Toestelbijdrage: €0,- (ik wil het toestel in één keer betalen)
1GB databundel
================
Nu kost het toestel mij €350 in één keer. Klinkt logisch, hier is niks aan de hand.
Nu het Edge model:
Ik kies precies hetzelfde pakket als bovenstaand
Nu komt mijn toestelprijs neer op €258 in één keer.
Wat gebeurt hier? De Edge uitvoering is in de meeste winkels juist 100-150 euro duurder, niet goedkoper!
Volgens de Coolblue klantenservice waar ik een berichtje naar heb gestuurd heeft dit te maken met de prijsafspraken tussen T-mobile en Coolblue.
Maar dan nog, dit lijkt meer op een fout dan op een prijsafspraak.
Heeft iemand hier meer informatie over, weet je hoe het zit en hoe dit kan? Dan hoor ik het graag.