Dag allen,
Mijn laatste build is al weer 5 jaar geleden en die is met de verschillende upgrades tussedoor wel op zijn einde nu. Tijd voor iets nieuws
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken gebruik en natuurlijk gamen voornamelijk: WOT, WOW, BF en Counterstrike
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk heb ik geen max maar het lijstje wat ik nu heb samengesteld vind ik prima. Daarnaast heb ik ook nog een vrouw die enige invloed kan uitoefenen op wat ik eraan kan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CPU koeler Scythe Muggen 4
Seagate Barracuda 2TB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb in mijn lijst nu een stillere kast genomen. Mijn huidige kast is een ANTEC en das toch wel een herriebak ondanks de stillere vens.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Zoek eigenlijk bevestiging of dit een systeem is waar ik weer een aantal jaar mee verder kan. De kast is nu ongeveer €55 en dat vind ik wel best maar als er iemand is die een betere, stillere kast weet voor ongeveer hetzelfde hoor ik dat graag
Mijn laatste build is al weer 5 jaar geleden en die is met de verschillende upgrades tussedoor wel op zijn einde nu. Tijd voor iets nieuws
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken gebruik en natuurlijk gamen voornamelijk: WOT, WOW, BF en Counterstrike
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk heb ik geen max maar het lijstje wat ik nu heb samengesteld vind ik prima. Daarnaast heb ik ook nog een vrouw die enige invloed kan uitoefenen op wat ik eraan kan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CPU koeler Scythe Muggen 4
Seagate Barracuda 2TB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb in mijn lijst nu een stillere kast genomen. Mijn huidige kast is een ANTEC en das toch wel een herriebak ondanks de stillere vens.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Zoek eigenlijk bevestiging of dit een systeem is waar ik weer een aantal jaar mee verder kan. De kast is nu ongeveer €55 en dat vind ik wel best maar als er iemand is die een betere, stillere kast weet voor ongeveer hetzelfde hoor ik dat graag
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,80 | € 212,80 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 359,90 | € 359,90 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 57,28 | € 57,28 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Sharkoon WPM500 Bronze | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,24 | € 81,24 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 898,07 | |