Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

USB speaker Airplay receiver

Pagina: 1
Acties:

• Emielioo
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 26-10 19:19
Hey,

Ik heb een setje USB speakers en wil die nu graag met Airplay wireless maken zodat ik lekker vanaf m'n Mac of iPhone muziek kan streamen.

Nu weet ik dat er een tal van 3.5mm Jack Airplay oplossingen zijn. Ik heb alleen niets kunnen vinden voor USB. Ik zat misschien te denken dat het met een Raspberry Pi zou kunnen maar ik ben daar denk ook niet mega handig mee.

Iemand een idee hoe ik dit toch kan doen?

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Kodi ondersteund airplay, en dat draait op een Raspberry-Pi.

Alleen zet ik m'n twijfels of er drivers zijn voor linux voor die usb-speakers. Immers zit daar de geluidschip in. Dus even zoeken of de speakers die je hebt ondersteunt worden door het OS wat je op de raspberry pi wil draaien.

Eyyyy macarena !! \o/
Ik ben tegen zinloos geweld, en als je me niet geloofd, sla ik je voor je bek
Als je het niet kan betalen, zal je het moeten stelen.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True