Toon posts:

Skylake Build

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mede tweakers,

ik ga in 2016 een nieuwe gaming PC bouwen in ik wil graag van jullie weten of jullie hier wat van zouden aanpassen. De di is echt de max prijs van mn systeem, ECHT!:

Intel Core I7 6700k
Asus Z170 Pro Gaming
Corsair H105 CPU Cooler
Kingston HyperX 16GB DDR4 (2x8GB)
Crucial 250GB M.2 SSD
Gigabyte GTX 980Ti G1 Gaming
Fractal Fesign Define R5 Black Window
Corsair CM650M
Windows 10 Pro

is het ooknodig dat ik dit systeem ook nog overclock foor 4k Gaming?
Ik zou ook graag wat extra info hebben of dit een redelijk systeem is!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2015 13:13 . Reden: DAA ]

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02:32
Vul de vragen die je verwijderd nog even in en zet het even in een lijstje. Lees het DAA beleid ook nog even door.

De build die je hebt (ik neem aan voor gaming) ziet er al wel goed uit. Je hebt alleen wel een K cpu en Z mobo wat iets goedkoper kan als je niet wil gaan overclocken.

Ook vermeld ik graag dat ik zelf voor windows 7 zou gaan. Windows 10 is niet echt iets om aan te raden...

[ Voor 50% gewijzigd door peize9 op 11-12-2015 13:13 ]

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of het bekend is maar Ark Survival evolved is niet echt goed geoptimaliseerd en is het nodig dat ik overclock en zo ja tot hoe ver zou ik vielig kunne gaan?
Aangezien de game dx12 ondersteun met een 20% pref bonus is het dan misschien wel verstandig om W10 te gebruiken??

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Probeer eens een pricewatch link te plaatsen, evenals de vragen te beantwoorden die je kreeg.
Wat is je budget?
Wat wil je er mee doen? (welke games etc.)

Verwijderd

Topicstarter
Dutchdeveloper schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:17:
Probeer eens een pricewatch link te plaatsen, evenals de vragen te beantwoorden die je kreeg.
Wat is je budget?
Wat wil je er mee doen? (welke games etc.)
Ik ga ff een list maken!

Verwijderd

Topicstarter
Games zijn Ark Survival Evolved, BF4 en Skyrim

• KappaRoss
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-03 06:14
pricewatch: Corsair RM550x als voeding, beter dan die CM serie van Corsair

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-12 21:01
Lees dit topic even door. Hier staat precies hoe je een mooi lijstje hier neer zet!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.