Toon posts:

Pc start pas na 15m na post op

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi als ik mijn pc opstart post hij normaal en krijg ik beeld. Maar duurt heel lang voor hij verder gaat 15 min. Voor de lijst met hd enz verschijnt. Is dat de voeding?

• smekkos
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 07:14
Misschien moet je even de specificaties van de pc doorgeven. Soms blijft een pc ook hangen op een DVD of USB stick. even alles loskoppelen en opnieuw proberen.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

kan van alles zijn, met een vervuilde windows op 1 als verdachte.
PSU is een van de laatste dingen waar ik aan zou denken,

Maar zonder verdere gegevens valt hier weinig zinnigs over te zeggen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 14:40

Praetextatus

the dutch_paki

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:46:
Hoi als ik mijn pc opstart post hij normaal en krijg ik beeld. Maar duurt heel lang voor hij verder gaat 15 min. Voor de lijst met hd enz verschijnt. Is dat de voeding?
Misschien...

Zoals boven al aangegeven, wat meer info is handig ;)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:46:
Mijn glazen bol zegt...

...

... niets :o

Want zonder ook maar enige relevant informatie van jouw kant kunnen we verder totaal niets zinnigs roepen.

Het GoT beleid zegt overigens wel genoeg:
Het algemeen beleid #quickstart

Daarnaast hebben we (inhoudelijk) ook:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Deze topicstart voldoet in ieder geval absoluut niet aan het minimum dat we hier op GoT verwachten - je hoeft zeker niet alles te weten, maar eigen inzet tonen en een fatsoenlijke topicstart met informatie over je situatie en wat je zelf gezocht/geprobeerd hebt is wel vereist.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.