Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:07
Hallo iedereen,

Gister eigenlijk zonder me erin te verdiepen een gesealde Killzone Shadow Fall gekocht, nu blijkt dit een Chinese variant waarbij de X en de O omgedraait zijn. Nu vinden veel mensen dit beter, maar ik kan er niet aan wennen. Vooral in het menu vrij storend.
Is er een manier om dit om te draaien of wordt het echt een nieuwe EU versie van de game kopen?

Zie ook mijn V&A advertentie: V&A aangeboden: Killzone: Shadow Fall, PlayStation 4 met ongebruikte code

Groeten,
Christopher

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Chrisz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:10:
Hallo iedereen,

Gister eigenlijk zonder me erin te verdiepen een gesealde Killzone Shadow Fall gekocht, nu blijkt dit een Chinese variant waarbij de X en de O omgedraait zijn. Nu vinden veel mensen dit beter, maar ik kan er niet aan wennen. Vooral in het menu vrij storend.
Is er een manier om dit om te draaien of wordt het echt een nieuwe EU versie van de game kopen?

Zie ook mijn V&A advertentie: V&A aangeboden: Killzone: Shadow Fall, PlayStation 4 met ongebruikte code

Groeten,
Christopher
Je kan dit heel simpel oplossen. In je ps4 heb je nu een optie om zelf de knoppen aan te passen.
Zie ook dit artikel :

http://www.pushsquare.com...ton_remapping_work_on_ps4

Let wel op. Als je deze knoppen aanpast dan heeft dat effect op alles op je ps4. Er is helaas nog geen optie in de ps4 dat je dit per game kan instellen. Het is nu alles of niets. Maar is je probleem in het spel wel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:07
Ok, ga ik dat doen, bedankt!

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1