Virussen? Scan ze hier!
Nu is het weer wel goed, mijn broek zakt er vanaf.
Nahja, case closed dan...
Virussen? Scan ze hier!
?
Bedoel je die post van IceStormOp woensdag 20 juni 2001 15:45 schreef wildhagen het volgende:
Kijk, en oordeel zelf: UTP kabel onder de grond, suggesties?
Iig hier in IE 5.5 SP1, andere browsers weet ik zo 1-2-3 ff niet...
Ik heb IE6 beta (public beta) onder Win2k (SP2)
En zag wel waar het fout ging, heb het daarom ook aangepast en de "veroorzaker" gewaarschuwd.
Bedankt voor de tip
P.S. Als je nu nog steeds problemen hebt, meld het dan ff, dan lag het niet aan die 5555 smilies in die post.
En zag wel waar het fout ging, heb het daarom ook aangepast en de "veroorzaker" gewaarschuwd.
Bedankt voor de tip
P.S. Als je nu nog steeds problemen hebt, meld het dan ff, dan lag het niet aan die 5555 smilies in die post.
Bericht hierboven
ah, ligt het toch niet aan mij dus 
Tnx!
Tnx!
Virussen? Scan ze hier!
No problem uiteraard 
* Floor-is Diemel was er heeel vlotjes bij: binnen een minuut
* Floor-is Diemel was er heeel vlotjes bij: binnen een minuut
Bericht hierboven
Wel leuk, dat het topic omhoog geschopt is na bijna een jaar 
Dus, misschien dat die eerste postings er wat gek uit kunnen zien?
Dus, misschien dat die eerste postings er wat gek uit kunnen zien?
Mjah, maar dat kan ook aan die 5000 smileys hebben gelegen hoorDus, misschien dat die eerste postings er wat gek uit kunnen zien?
Virussen? Scan ze hier!
Dan neem ik maar aan dat die nu weg zijn?Op woensdag 20 juni 2001 15:52 schreef wildhagen het volgende:
Mjah, maar dat kan ook aan die 5000 smileys hebben gelegen hoor
Yup, tnx to FlorisOp woensdag 20 juni 2001 15:55 schreef ACM het volgende:
[..]
Dan neem ik maar aan dat die nu weg zijn?
Maar dit lijkt me hiermee een afgedane zaak, we raken lichtelijk offtopic
Virussen? Scan ze hier!
Kwil niet lullig doen ofzo hoor, maar ruim 10 maanden na een post een waarschuwing uitdelen zou ik niet als 'vlotjes' omschrijven eigenlijk.* Chaos Diemel was er heeel vlotjes bij: binnen een minuut
lolOp woensdag 20 juni 2001 16:02 schreef Chaos het volgende:
[..]
Kwil niet lullig doen ofzo hoor, maar ruim 10 maanden na een post een waarschuwing uitdelen zou ik niet als 'vlotjes' omschrijven eigenlijk.
Neuh niet echt, maar ik was er wel binnen een minuut bij toen het gemeld werd gelukkig, dat is tenminste nog ietsOp woensdag 20 juni 2001 16:02 schreef Chaos het volgende:
[..]
Kwil niet lullig doen ofzo hoor, maar ruim 10 maanden na een post een waarschuwing uitdelen zou ik niet als 'vlotjes' omschrijven eigenlijk.
Bericht hierboven
een waarschuwing geven is nu toch nutteloos?
of je zou dan ook de betreffende user een meel moeten sturen.
of je zou dan ook de betreffende user een meel moeten sturen.
Ik heb een ICQtje gestuurd, misschien dat de betreffende persoon wel niet eens meer op GoT komt, maar dan nog, het is wel zo consistent om wel een ICQ-pager/mailtje te sturen.
Bericht hierboven
Verjaren 'misdaden' tegen Got hier nooit dan?
Als dat zo is ga ik dat ook als ik hier ooit m'n laatste post doe een keer doen en dan maar hopen dat HlPDsK reageert als ik lang en breed in m'n kist met laptop onder de groene zoden lig
Verveel ik me iig niet
Ik denk niet dat ik bovenstaand record kan evenaren, dus toch maar niet doen dan
Als dat zo is ga ik dat ook als ik hier ooit m'n laatste post doe een keer doen en dan maar hopen dat HlPDsK reageert als ik lang en breed in m'n kist met laptop onder de groene zoden lig
Verveel ik me iig niet
Ik denk niet dat ik bovenstaand record kan evenaren, dus toch maar niet doen dan
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Pagina: 1