Hallo mede tweakers,
Na lang op m'n familie pc te gamen, wil ik nu toch eigenlijk wel een eigen (gaming) pc bouwen, ik heb een budget van 500 euro
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hier voornamelijk minecraft op spelen, hij moet ook redelijk shaders kunnen runnen. Verder moet de pc ook goed kunnen multitasken, bijv meerdere programma's tegelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 500 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niets, m'n eerste build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon 1 videokaart, 8gb ram is denk ik ook wel genoeg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zat al een beetje bij de advertenties rond te zoeken, toen zag ik een EVGA GeForce GTX 770 2GB voor 190 euro te koop, dus wel goedkoop. Verder maakt het merk me niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Als het kan en niet zoveel gevaren met zich meebrengt, ja
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie advies zullen geven over welke onderdelen ik het best kan kopen.
Na lang op m'n familie pc te gamen, wil ik nu toch eigenlijk wel een eigen (gaming) pc bouwen, ik heb een budget van 500 euro
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hier voornamelijk minecraft op spelen, hij moet ook redelijk shaders kunnen runnen. Verder moet de pc ook goed kunnen multitasken, bijv meerdere programma's tegelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 500 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niets, m'n eerste build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon 1 videokaart, 8gb ram is denk ik ook wel genoeg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zat al een beetje bij de advertenties rond te zoeken, toen zag ik een EVGA GeForce GTX 770 2GB voor 190 euro te koop, dus wel goedkoop. Verder maakt het merk me niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Als het kan en niet zoveel gevaren met zich meebrengt, ja
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie advies zullen geven over welke onderdelen ik het best kan kopen.