Toon posts:

Goedkoopst ps4?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.129 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geïnteresseerd in het kopen van een ps4. Ik zou graag een bundel kopen waar 1 game bijzit. Wanneer zou ik het best 1 kopen. Komen ze nog goedkoper naar kerst toe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 10:54
Met:

https://nl.pepper.com/search?q=ps4

Vind je het volgende:

https://nl.pepper.com/aan...ur288-bij-bart-smit-15608
MediaMarkt laagste prijsgarantie (zie ook commentaar en inhoud bericht)

En dan een spel 2e hands kopen, geen idee of dat makkelijk gaat met PSN en 2e hands.

[ Voor 11% gewijzigd door iamzero456 op 11-12-2015 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:29

OB1

Spel 2e hands gaat prima, zeker op disc uit eigen ervaring. Geen problemen gehad. Heb weliswaar een spel in bruikleen maar dit komt wel op hetzelfde neer.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zag ook langskomen dat 'ie 288 wordt bij de Media Markt. Je zou na moeten checken wanneer dat precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:16

FZ6

ThomasXIV schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:10:
Zag ook langskomen dat 'ie 288 wordt bij de Media Markt. Je zou na moeten checken wanneer dat precies is.
Vanaf a.s. maandag:

https://www.facebook.com/mediamarktnl/?fref=nf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Denk alleen dat er allicht betere deals zijn te vinden als je 'm i.c.m. een game koopt. W.b.t. goedkope games, Tweakers V&A heeft een aardig aanbod en de meeste Tweakers zijn betrouwbaar, dus 2e hands is wat dat betreft een optie om wat goedkoper uit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zou kijken welk spel je het leukst lijkt en even zoeken of hier een PS4 bundle mee is.

Goedkoopste die ik zo zie is 349,- met God of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hij staat nu ook op bol.com voor €299 en bij media markt €288. Beschikbaar vanaf respectievelijk 16 en 13 december.

Bart Smit vanaf de 14e ook voor €288.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Let goed op bundelprijzen. Ik heb nu de meest actuele prijzen van de PS4 500GB, 1TB plus de prijzen van een bundel met twee controllers. Soms kan je beter bij een goedkope partij een losse PS4 kopen en dan de controllers apart bij een goedkope partij.

Dit zou ook zeker voor jou kunnen gelden. Check prijzen van de consoles, bundels en games via de Pricewatch/Budgetgaming en vergelijk verschillende samenstellingen. Zeker weten dat je dan een goedkopere deal kan vinden dan een standaard Media Markt bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie1978
  • Laatst online: 08-01 19:12
Nedgame ook nu al te pre-orderen voor uitlevering mandag. Zowel de witte als ook de zwarte versie voor 288,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 21:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Bij de Media Markt ook online te bestellen voor €273,60 incl. 5% Yippie korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie1978
  • Laatst online: 08-01 19:12
rens-br schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:11:
Bij de Media Markt ook online te bestellen voor €273,60 incl. 5% Yippie korting.
Staat wel een foto van het oude model bij. Dus ik weet niet welke ze uitleveren. Bij Nedgame staat er wel duidelijk bij dat het om het nieuwere model gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De-Hamster schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:41:
Let goed op bundelprijzen. Ik heb nu de meest actuele prijzen van de PS4 500GB, 1TB plus de prijzen van een bundel met twee controllers. Soms kan je beter bij een goedkope partij een losse PS4 kopen en dan de controllers apart bij een goedkope partij.

Dit zou ook zeker voor jou kunnen gelden. Check prijzen van de consoles, bundels en games via de Pricewatch/Budgetgaming en vergelijk verschillende samenstellingen. Zeker weten dat je dan een goedkopere deal kan vinden dan een standaard Media Markt bundel.
Dank voor de info!

Bundel moet dan wel met een game komen die ik interessant vind. Ik heb nu de MM met 5% korting besteld voor €273,60.

Ik heb daarbij los The Witcher 3 voor €30 gekocht bij Game Mania zojuist, ben nu voor een kleine €300 klaar. Betwijfel het of er betere bundels komen voor dat geld. Tweedehands games spelen en doorverkopen loont wat mij betreft altijd. Ik koop vrijwel nooit nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 21:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
€289,19 incl. God of War III of Driveclub bij de Makro vanaf as. woensdag: http://folders.makro.nl/non-food-26/page/12-13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

BM

Moderator Spielerij
Het begint een beetje flauwe sluitmessage te worden, maar onze glazen bol is al een tijdje stuk. Verder is prima zelf uit te vinden waar het ding het goedkoopst te krijgen is, en wat de toekomst doet weten wij ook niet.

Deze gaat dan ook dicht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.