Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

grenzen pci-e mogelijkheden GA-Z97P-D3 icm. essence STX

Pagina: 1
Acties:

• chriszah
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 06-04-2019
Hallo,

Mijn geluidskaart, een essence STX, was onlangs kapot gegaan en heb een nieuwe aangeschaft. Alleen zit ik met het volgende dillema,

Mijn moederbord, een gigabyte ga-z97p-d3, heeft 2 pci-e x1 en 2 pci-e x16 aansluitingen, alleen als ik de geluidskaart in het nog vrije pci-e x1 slot wil doen zit de gpu, een r380, (is zo groot dat hij een pci-e x1 slot onbruikbaar maakt) wel erg dicht op die gpu dus vrees ik voor een beetje storing en hogere gpu temperaturen.

Mijn vraag, als ik de stx in de nog vrije x16 wil zetten zal het slot van de gpu nu ook nog steeds x16 snelheid lopen of verlies ik dan die x16 snelheid omdat de stx in dat andere x16 slot zit? Ik hierover niets terugvinden in de manual van het moederbord namelijk.

Hartelijk dank voor het meedenken. O+

• chriszah
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 06-04-2019
Iemand?

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True