iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Misschien is het handig om je initiële probleem hier te noemen, zodat we dat kunnen aanpakken, ipv je timingprobleem mbt drukken op F8 en het niet hebben van herstelmedia. Daarmee kan je namelijk ook opstarten en fouten proberen te herstellen.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Wat is het juiste moment om op F8 te drukken? Heb nu al zo'n 100x geprobeerd met op verschillende momenten op F8 te drukken.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Toetsen werken wel, want kan met F10 wel in de BIOS komen.
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Zal hij de volgende x vanzelf vragen om op te starten in veilige modus
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat ik zelf niet heb gedacht aan het hard uitzetten! Ook zo lang niet meer nodig gehad.
Heb in het register het gebruikersaccount aangepast en het werkt weer!
Bedankt heren!

Heh, idem. Ik ben toch een zekere expert als 't op Windows aan komt, al draai ik zelf geen Windows meer. Hoe makkelijk je dit soort simpele dingen vergeet.KnoxNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:33:
Tja F8 had dan ook gewoon moeten werken, maar DarkSide draagt inderdaad een erg simpele methode aan waar ik ook niet aan had gedacht
Commandline FTW | Tweakt met mate