Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Batterij MacBook Air: welke is beter?

Pagina: 1
Acties:

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Mijn accu is nu echt op en wil er zelf een nieuwe in zetten.

Ik zie verschillende. Iets van Blu Basic en een andere onbekende waarvan ik geen merk zie. Iemand ervaringen mee? Of is alle B-merk op zich prima?

Gaat om deze:
http://www.replacedirect....IDO0vPX0ckCFSfnwgod_lACYg

http://www.accu-outlet.nl/apple-accu-a1405.html

De laatste heb ik besteld, kan eventueel retour zei de webshop. Als ze hetzelfde zijn is het overigens prima, Blu Basic zei me ergens wel iets.

Iemand ervaring?

MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• supersnathan94
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 08:47
Die van Replacedirect is echt el cheapo namaak zo te zien. Ik zou echt een nieuwe laten zetten door Apple. Is in verhouding net zo duur. Goedkoop is vaak duurkoop, zeker met accu's.

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
supersnathan94 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:32:
Die van Replacedirect is echt el cheapo namaak zo te zien. Ik zou echt een nieuwe laten zetten door Apple. Is in verhouding net zo duur. Goedkoop is vaak duurkoop, zeker met accu's.
Inmiddels de accu ontvangen van de eerste link en binnen 3 minuten geplaatst. Dat was een simpel klusje. De accu lijkt sprekend op de originele, zo niet exact hetzelfde. Die van Replace Direct vertrouwde ik inderdaad niet.

Uiteraard zal het een kloon zijn, maar toch wel een hele nette. Ga nu de aankomende dagen even kijken of het werkt. Bedankt voor je reactie!

Update: het schijnt een SMB te zijn, welke Apple zelf ook gebruikt voor de originele accu's. Met minimaal gebruik staat hij aan zonder stroom sinds 14:30 uur en zit nu op 50%. Ben benieuwd!

[Voor 17% gewijzigd door THE_BASE op 11-12-2015 18:57]

MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• TheRaven123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 25-11-2019
Hoe bevalt de accu nu?

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True