EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Die van Replacedirect is echt el cheapo namaak zo te zien. Ik zou echt een nieuwe laten zetten door Apple. Is in verhouding net zo duur. Goedkoop is vaak duurkoop, zeker met accu's.
Inmiddels de accu ontvangen van de eerste link en binnen 3 minuten geplaatst. Dat was een simpel klusje. De accu lijkt sprekend op de originele, zo niet exact hetzelfde. Die van Replace Direct vertrouwde ik inderdaad niet.supersnathan94 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:32:
Die van Replacedirect is echt el cheapo namaak zo te zien. Ik zou echt een nieuwe laten zetten door Apple. Is in verhouding net zo duur. Goedkoop is vaak duurkoop, zeker met accu's.
Uiteraard zal het een kloon zijn, maar toch wel een hele nette. Ga nu de aankomende dagen even kijken of het werkt. Bedankt voor je reactie!
Update: het schijnt een SMB te zijn, welke Apple zelf ook gebruikt voor de originele accu's. Met minimaal gebruik staat hij aan zonder stroom sinds 14:30 uur en zit nu op 50%. Ben benieuwd!
[ Voor 17% gewijzigd door THE_BASE op 11-12-2015 18:57 ]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max