Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
mijn s4 mini is gevallen nu zit er een scheur in het beeldscherm en doet het scherm niks meer de telefoon zelf werkt nog wel nu wil ik dus graag een back up maken van al mijn gegevens op de pc maar kan nergens vinden waar en hoe weet iemand hoe dat moet of kan dat niet eens ?
alvast bedankt,
gr ronald

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat je niets kan vinden lijkt mij sterk. Ik denk niet dat je de eerste bent die een kapot scherm heeft door vallen en zijn of haar data terug wil hebben.

Het is wel de bedoeling dat je zelf inzet toont voordat je een vraag stelt. Je moet toch ergens wel wat kunnen vinden en proberen denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
naja ik heb al een paar sites door gelezen en het staat er niet of niet heel duidelijk.
en hier word het meestal wel duidelijk vertelt.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Gebruik een externe muis via een OTG-USB adapter. Dan kan je je telefoon besturen en een backup maken. Andere optie is ADB als je dat aan had staan.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:32:
naja ik heb al een paar sites door gelezen en het staat er niet of niet heel duidelijk.
en hier word het meestal wel duidelijk vertelt.
Dit onderwerp is al 100 keer beschreven en als je geen duidelijk beschrijving kan vinden, dan zoek je gewoon niet goed... ;)

Maargoed, klein zetje de goede richting in:

Geeft het scherm nog wel beeld?

Nee? Dan word heel lastig. Samsung heeft software waarmee je de telefoon kan backuppen (software word meestal meegeleverd met de telefoon - en anders moet je even googlen).

Echter, om die backup te kunnen maken moet je wel eerst langs de screen beveiliging van je scherm (pincode, swipe lock, wachtwoord, etc.)

Als je dus je telefoon hebt beveiligd, kan je de beveiliging er niet af halen omdat het scherm kapot is. Hier is, zover ik weet niets aan te doen.

Het enige wat je kan doen is een nieuw (of gebruikt) scherm regelen, deze overzetten en de backup maken.

Ik had een tijd geleden hetzelfde probleem met een S3 van mijn vrouw. Toen heb ik van een kennis een S3 geleend, de schermen om gewisseld, backup gemaakt, en de schermen weer terug gewisseld.
Dat was voor mij de enige manier om een backup te maken....

Geeft het scherm wel beeld? Zie hieronder
johnkeates schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:37:
Gebruik een externe muis via een OTG-USB adapter. Dan kan je je telefoon besturen en een backup maken. Andere optie is ADB als je dat aan had staan.

[ Voor 12% gewijzigd door ChojinZ op 10-12-2015 17:43 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd

Topicstarter
oooo oke ik ga even wat proberen in iedergeval heel erg bedankt voor de input

Verwijderd

Topicstarter
nee het scherm doet niks meer hij reageert ook nergens meer op aleen op aan uit knop en de terug knop enzo

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:53:
nee het scherm doet niks meer hij reageert ook nergens meer op aleen op aan uit knop en de terug knop enzo
Dus of een muis erop aansluiten of ander beeldscherm
Pagina: 1