all work and no play makes Jack a dull boy.
niemand ervaring met dual kaartjes ?????
Verwijderd
ehm zie mijn sig. Het is een kaart met gewone uitgang en svhs. Prima kaart. Kweenie of dat hetgene is wat je zoekt
hmmm.... 3D niet echt. Ken alleen de Matrox DH kaartjes en dat is toch redelijk 2D.
Maar als je zoveel hebt te besteden kun je denk ik ook niet echt een miskoop begaan, ku je best een goed kaartej voorkopen.
die Elsa is dat echt DH of monitor + TV?
Maar als je zoveel hebt te besteden kun je denk ik ook niet echt een miskoop begaan, ku je best een goed kaartej voorkopen.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
nee niet echt ...je moet er echt 2 schermen aan kunnen hangen .... ...toch bedankt voor je reply .Op woensdag 20 juni 2001 21:49 schreef sinterklaasrulez het volgende:
ehm zie mijn sig. Het is een kaart met gewone uitgang en svhs. Prima kaart. Kweenie of dat hetgene is wat je zoekt
een echte dh ....Op woensdag 20 juni 2001 21:51 schreef mpegernie het volgende:
hmmm.... 3D niet echt. Ken alleen de Matrox DH kaartjes en dat is toch redelijk 2D.
Klopt een collega heeft ook dat kaartje is echt een photoshop kaartje ...
btw perfect beeldje ...maar geen open gl.
dat hoop ik wel ... de fire gl kaarten zijn
stukken beter maar niet te betalen ....
hier de link ... :
http://www.elsa.com/international/europe/produkte/grafikkarten/synergy3.htm
ik schop 'm nog maar eens omhoog want er
zullen toch wel mensen zijn die mij een tip
kunnen geven
zullen toch wel mensen zijn die mij een tip
kunnen geven
Pagina: 1