Toon posts:

HAMA gaming producten

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste

Ik ben met mijn bedrijf van plan om bepaalde producten van HAMA te verkopen. Ik ben zelf wel heel tevreden met hun service en de producten die ze verkopen.

Nu heb ik wel nog een vraag in verband met hun gaming gear.
Of er hier reeds iemand is met ervaring hierin of dat er iemand is die kan hier onderzoek naar wil doen?

Met vriendelijke groeten.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:33
Als jij spul wil verkopen, moet je toch zelf onderzoeken of je het spul goed genoeg is om het überhaupt te verkopen?

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 12:00

WCA

het ziet er uit alsof dat geen spul is dat ze zelf maken, maar gewoon rebranded bestaande producten. Verwacht niet meer dan trust/sweex kwaliteit.

Share and Enjoy!

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad een leverancier, en ik vraag vooral of er iemand met ervaring zou kunnen reageren, dan is dit dus ook deel van mijn onderzoek he...

Verwijderd

Als je wil ondernemen, wordt inderdaad verwacht dat je zelf dingen kan uitzoeken en opzetten. Er is vast een hoop bruikbare informatie te vinden ook op Tweakers, maar verwachten dat mensen hier jouw werk gaan doen zonder dat je zelf veel inzet laat zien is niet realistisch.

Daarnaast is dit forum sowieso niet voor ervaringen met producten. Daar kan je productreviews voor nazoeken.

Bij gebrek aan inzet en dat het hier niet op zijn plek is in ieder geval een gratis hangslot :)

Dit topic is gesloten.