Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• OktayOrhan
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 12-02-2019
Als ik een bestand met een grafiek in Excel open dat ik voor de upgrade gemaakt heb, en ik voeg nieuwe data toe aan de grafiek, dan verandert de gehele opmaak van de grafiek en het lijkt onmogelijk om de oude lay-out terug te krijgen. Het is geen doen om alle grafieken opnieuw aan te maken.

Als ik nu het bereik van de grafiek aanpas, zodat deze regel er ook in valt, dan verandert de grafiek volledig. Indien gewenst kan ik het live tonen.

Wie kan mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Oktay Orhan

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je bedoelt Excel 2016 (op Windows)?

Check Format cells (celeigenschappen?): wordt hetzelfde gegevenstype (Number - Category) gebruikt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• OktayOrhan
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 12-02-2019
Yep, het gaat om Excel 2016.

Eigenschappen staan correct

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True