Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de computer hoofdzakelijk gebruiken om games op te spelen. dan spreek ik over de games GTA V, Battlefront en dat soort games. ook draai ik er af en toe wel eens een virtuele machine op voor school. nu nog op full HD over een tijdje op 1440P of 4K
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 1400 euro uitgeven aan de pc, het liefst nog minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een lg full hd beeldscherm, muis en een toetsenbord. Ook heb ik nog een 250 gb 850 evo en nog een 1tb hdd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor en Nvidia Kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil mijn pc zo klein mogelijk maken, en als t ook kan zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
Mischien de videokaart een klein beetje als de temperaturen het toelaten maar het is geen must.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie mischien nog wat aanmerkingen/tips hebben op mijn build of dat het nog kleiner kan
Ik wil de computer hoofdzakelijk gebruiken om games op te spelen. dan spreek ik over de games GTA V, Battlefront en dat soort games. ook draai ik er af en toe wel eens een virtuele machine op voor school. nu nog op full HD over een tijdje op 1440P of 4K
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 1400 euro uitgeven aan de pc, het liefst nog minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een lg full hd beeldscherm, muis en een toetsenbord. Ook heb ik nog een 250 gb 850 evo en nog een 1tb hdd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor en Nvidia Kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil mijn pc zo klein mogelijk maken, en als t ook kan zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
Mischien de videokaart een klein beetje als de temperaturen het toelaten maar het is geen must.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie mischien nog wat aanmerkingen/tips hebben op mijn build of dat het nog kleiner kan
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 235,95 | € 235,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H170N-WIFI | € 127,95 | € 127,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+ | € 719,99 | € 719,99 |
| 1 | Silverstone RAVEN RVZ01 | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Silverstone SFX 600W | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.430,74 | |