• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-01 16:32

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Beste medetweakers,

Allereerst aan de admin. Dit lijkt me het juiste topic om zoiets te posten. Zo niet, verplaats het maar naar het juiste topic in jou ogen.

Ik ben opzoek naar iets vernieuwend voor bij ons in de zaak. Nu zat ik zelf te denken aan hologrammen. Niemand ziet ze dagelijks, dus er is wel degelijk een WOW factor.

Nu ben ik op zoek gegaan naar apparaten die hologrammen kunnen weergeven. Nu stuit ik eigenlijk alleen nog maar op de Holus van HPlusTech. Dit apparaat moet mij dan 699 of 799 dollar gaan kosten. Zeer interessant, maar pas later in 2016 leverbaar.

De community van Tweakers weet natuurlijk nog wel meer mogelijkheden om mij verder te helpen. Max budget wat ik uit wil geven ligt rond de 5000 euro. Minder mag altijd natuurlijk. Wie weet hier meer van?

Groeten, Silasje!

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zover ik kan zien is de Holus niet meer als het volgende :

in een omkasting. (Waarbij de beeldgever nu boven zit).

Andere techniek is dmv het projecteren op een soort van mist ipv een doek.

[YouTube: https://youtu.be/DUfcNNv3g68]

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Neem contact op met vision2watch.nl Is de zaak van een oud-collega van mij, die doet schitterende dingen met hologrammen en projecties.

Good taste is for people who can’t afford sapphires