mcafee enterprise verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28
Krijg hem met geen mogelijkheid weg!

Via de uninstaller fout 1921 de service mcafee shield kan niet worden gestopt (ik voer uit als admin) win10

In de lijst van programma's staat hij nog, maar hij start niet meer op als windows start
Heb het via de cmd's geprobeerd in safe mode maar hij blijft gewoon staan! wat een k*t programma zeg..

Iemand een oplossing?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:37

DarkSide

theres no place like ::1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• iNFiNiTY-
host intrusion heb ik geen last van? Ik krijg een andere message, en via die manier lukt het ook niet.

Anoniem: 147126

Misschien een antivirus of antimalware programma proberen? :D

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:09

• iNFiNiTY-
Ja die heb ik al gebruikt, die verwijdert hem ook niet. Het programma is niet meer in program files, en uit het register maar nog wel in de lijst van programmas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 07:24
iNFiNiTY- schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:13:
Ja die heb ik al gebruikt, die verwijdert hem ook niet. Het programma is niet meer in program files, en uit het register maar nog wel in de lijst van programmas..
Je kunt proberen om de restjes te verwijderen met Revo:
http://www.revouninstaller.com/start_freeware_download.html

Zoals altijd met virusscanners, heb je een bepaalde kans dat je internet het daarna niet meer doet, maar Revo maakt standaard een systeem herstel backup.

Mocht Revo hem niet meer "zien", dan kun je ook Geek Uninstaller gebruiken (dit is een portable app, zonder malware oid):
http://geekuninstaller.com/

In het ergste geval kun je nog de Windows Cleanup Fixit gebruiken, maar die krijg ik persoonlijk sinds een paar maanden nergens meer aan de praat ;(

[ Voor 54% gewijzigd door oheng op 21-12-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-07 02:47
Probeer eens met Autoruns in Safe Mode de service uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
Thnx voor de input, heb de lege shell niet weg gekregen en gewoon Windows opnieuw erop geknalt. Mcafee gaat er iig nooit op meer.
Pagina: 1