• Hugooow
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-07-2021
Hoi,

Sinds ik heb geüpgrade naar Windows 10 heb ik wat problemen met mijn pc. Ik heb op 2 andere pc's windows 10 geinstalleerd en het werkt daar perfect, ik heb laatst mijn eigen pc gebouwd maar op die pc gaat er wat fout.. Elke keer als ik windows opstart zie ik het Windows 10 logo, gaat hij laden, maar als hij bij mijn desktop komt krijg ik een zwart scherm met een cursor.. hoe fix ik dit? iemand een oplossing?

Specs (Misschien van toepassing) :

AMD FX-6300
MSI GTX750TI
Asrock 980DE3/U3S3

Met vriendelijke groet,

Hugo :)

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 15:55
Op de powerbutton van de monitor drukken!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:50

Eboman

Ondertitel

ik heb eerder een laptop gehad met dezelfde problemen betrof toen video drivers van ATI die problemen hadden, zo te zien heb jij nvidia. Maar ik zou eens zeggen start in safe-mode en gooi de drivers er eens uit,

Signature

• Hugooow
Werkt niet, monitor staat gewoon aan, ik zie alleen een mousecursor,

• Hugooow
Heb ik al geprobeerd, Eboman..

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:07

nexhil

BAM!

YouTube: How to FIX Windows 10/8/7 Black Screen of Death With Cursor After Login/Boot

Bekijk dit eens, en zoek anders eens op 'windows 10 black screen of death'

• Hugooow
Hoi nexhil, heb dat filmpje al gekeken, heb ik allemaal aanstaan.. ik zal eens googlen! Dankjewel

• Hugooow
Kan niks vinden.. iemand nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus1981
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-04-2024
Ik had afgelopen week het volgende probleem: Draai al maanden probleemloos deze Windows 10 installatie. Woensdag herstart ik (om niet belangrijke reden) mijn computer. Wanneer inlog is mijn beeld compleet zwart, maar wel met muiscursor. Control alt delete levert een menu op met o.a. Taskmanager, maar die zie je niet, en gebruiker wisselen, gebruiker uitloggen. Een reboot loste het probleem niet op.

Nu komt het, inloggen onder de ander gebruikersaccount heeft niet deze problemen. Dus nog maar eens inloggen onder eigen account. Wel probleem. Dus misschien eigen account corrupt?

Nu is mijn account het enige adminaccount, het functionerende account een standaard gebruiker. Dus binnen gebruikersaccount gebruikersbeheer met admin rechten geopend om nieuw beheeraccount te maken.

Inloggen met nieuw beheeraccount heeft zelfde problemen als mijn eigen account.

Raar. Nog een testaccount gemaakt met gebruikersrechten. Geen problemen. Geef ik het account daarna beheerdersrechten, heeft het wel problemen.

Mijn oplossing (ook omdat ik geen tijd had om oplossing te zoeken en Google me 2 pagina's met een beschrijving gaf vergelijkbaar met mijn probleem, maar alle verwezen naar grafische kaartprobleem na installatie Windows 10) was om Windows te resetten met behoud van persoonlijke bestanden (en instellingen). Had niet helemaal goed gelezen, dus kwam er iets te laat achter dat alle programma's wel zouden worden verwijderd. Gelukkig heb ik niet veel geïnstalleerd staan en was ik 1,5 uur later weer up en running.

Oh ja, controle van systeembestanden leverde een resultaat op van paar corrupte bestanden, die niet hersteld konden worden.
Pagina: 1