Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

3 monitoren op een standaard pc

Pagina: 1
Acties:

• Railrunner
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-01 15:48
Ik wil een 3e monitor aansluiten op een pc waar geen spelletjes op staan.
Dus gewoon voor word en excel enz.

Voordat ik allemaal test opstellingen en videokaarten ga proberen een vraag.
Als ik 2 monitoren op een ATI videokaart aansluit en 1 op de interne video aansluiting
gaat dit dan werken als een 3 monitor configuratie ?
Of kan dit niet en is het of de interne of de externe videokaart.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:27

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Geen idee, helemaal afhankelijk van welke hardware je hebt.

Plaats dus eerst eens je volledige systeem informatie. Dus een lijstje met alle hardware (inclusief beeldschermen). Videokaart is het belangrijkste, vermeld daar het exacte type bijvoorbeeld "Asus Strix Radeon R9 380 DC2OC 2GD5 GAMING".

Battle.net tag

• rik452
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 19-10 20:05
Er zijn wel HDMI VGA en DVI splitters. Ik weet niet zeker of dit werkt (ik denk dat je dan 3x het zelfde scherm ziet) maar je kan ook of een nieuwe videokaart kopen of twee goedkope tweedehandsjes (wel zelfde type) met een SLI bridge of Crossfire Bridge!

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True