Beste Tweakers,
Van een medetweaker heb ik de MSI R9 390 overgenomen.
Ik maakte hiervoor gebruik van een Zotac GTX 680, alvorens ik de kaart had geinstalleerd heb ik middels DDU alle drivers e.d. van NVIDIA verwijderd.
Nieuwe kaart geinstalleerd en vervolgens bij het opstarten van mijn computer kreeg ik geen beeld.
Ik hoor de twee fans harder draaier dan normaal het geval is, echter krijg ik geen error beeps en tegelijkertijd geven mijn schermen geen melding dat er geen signaal aanwezig is.
Er zitten twee aparte kabels tussen de voeding <-> videokaart(Dus geen splitter o.i.d.).
In de BIOS ervoor gezorgd dat hij ten alle tijden de GPU pakt via PCIE.
Dit werkte gelukkig, waardoor ik weer beeld had, kon de nieuwste drivers installeren en ook gamen was geen issue. Mijn PC gisteravond uitgezet en vanmorgen bij het aanzetten kreeg ik weer geen beeld..
Mijn Hardware:
CPU: 3770k (stock)
MOBO: Sabertooth Z77 (laatste bios update geinstalleerd)
PSU: CM Silent Pro 850W
GPU: MSI Radeon R9 390
Kunnen jullie mij wellicht verder helpen en/of adviseren wat er gaande is?
Alvast dank..
Gr. Johnny
Van een medetweaker heb ik de MSI R9 390 overgenomen.
Ik maakte hiervoor gebruik van een Zotac GTX 680, alvorens ik de kaart had geinstalleerd heb ik middels DDU alle drivers e.d. van NVIDIA verwijderd.
Nieuwe kaart geinstalleerd en vervolgens bij het opstarten van mijn computer kreeg ik geen beeld.
Ik hoor de twee fans harder draaier dan normaal het geval is, echter krijg ik geen error beeps en tegelijkertijd geven mijn schermen geen melding dat er geen signaal aanwezig is.
Er zitten twee aparte kabels tussen de voeding <-> videokaart(Dus geen splitter o.i.d.).
In de BIOS ervoor gezorgd dat hij ten alle tijden de GPU pakt via PCIE.
Dit werkte gelukkig, waardoor ik weer beeld had, kon de nieuwste drivers installeren en ook gamen was geen issue. Mijn PC gisteravond uitgezet en vanmorgen bij het aanzetten kreeg ik weer geen beeld..
Mijn Hardware:
CPU: 3770k (stock)
MOBO: Sabertooth Z77 (laatste bios update geinstalleerd)
PSU: CM Silent Pro 850W
GPU: MSI Radeon R9 390
Kunnen jullie mij wellicht verder helpen en/of adviseren wat er gaande is?
Alvast dank..
Gr. Johnny