Mess with the best, die like the rest
Bij het afronden van de awards krijg je (indien je als optie 'bericht' hebt gekozen) de volgende zin:
"We hebben je aanmelding ontvangen. Wanneer alle uitslagen bekend zijn, zul je per bericht een bericht ontvangen."
Denk dat de vertaling 'bericht' voor een DM wat onhandig is gekozen hier
"We hebben je aanmelding ontvangen. Wanneer alle uitslagen bekend zijn, zul je per bericht een bericht ontvangen."
Denk dat de vertaling 'bericht' voor een DM wat onhandig is gekozen hier
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Shit, je hebt gelijk. mi scusiThomasXIV schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:26:
Misschien is dit een betere plek;
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 43
Mess with the best, die like the rest
Ik mis de PC bij de categorie Console.
Een PC is niet specifiek om mee te gamen, dus geen console.jaquesparblue schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:45:
Ik mis de PC bij de categorie Console.
De PS en de Xbox zijn dat ook allang niet meer. Beide worden aangeprijst als multimedia center, de Xbox nog meer dan de PS.NSG schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:02:
[...]
Een PC is niet specifiek om mee te gamen, dus geen console.
Overigens is de functie van de PC die naast mijn tv staat gelijk aan de PS en XBox die er ook bij staan. Gamen en zo nu en dan een filmpje. En aangezien ik die liever aanzwengelen dan de andere 2, zou dat mijn keuze zijn van favoriete console.
Vind een PC toch echt wat anders dan een console. Een console is voornamelijk voor gamen gemaakt, een PC niet.
Klik gewoon op "Geen mening", heb ik ook gedaan..jaquesparblue schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:11:
[...]
De PS en de Xbox zijn dat ook allang niet meer. Beide worden aangeprijst als multimedia center, de Xbox nog meer dan de PS.
Overigens is de functie van de PC die naast mijn tv staat gelijk aan de PS en XBox die er ook bij staan. Gamen en zo nu en dan een filmpje. En aangezien ik die liever aanzwengelen dan de andere 2, zou dat mijn keuze zijn van favoriete console.
Waarom krijg ik een banner om te stemmen als ik dat al gedaan heb?
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Verwijderd
De 'geen mening' is erg onhandig. We hebben iets van 30 categorieën... het is onmogelijk dat het gros van de stemmers in alle categorieën een zinvolle stem kan uitbrengen. Ik denk dat in de meeste gevallen men slechts een 5 tot 10 maal een doordachte stem kan uitbrengen, en als men eerlijk is, in de meeste gevalln dus geen mening moet invullen.
Dan zou het handig zijn als er naast 'Stem!' ook een 'Geen Mening' knop zou staan. Dan hoef je niet telkens door de lijst te scrollen om de geen mening te zoeken. Een lijst die geen sortering heeft, waardoor ook 'geen mening' telkens op een andere plek staat.
Het zou trouwens interessant zijn om ook een 'geen van gegeven opties' op te nemen. Er zijn best een heel stel keuzes, waar ik wél een mening heb, en die mening is dat ik een ander keuze zou maken dan wat in het lijstje staat.
Dan zou het handig zijn als er naast 'Stem!' ook een 'Geen Mening' knop zou staan. Dan hoef je niet telkens door de lijst te scrollen om de geen mening te zoeken. Een lijst die geen sortering heeft, waardoor ook 'geen mening' telkens op een andere plek staat.
Het zou trouwens interessant zijn om ook een 'geen van gegeven opties' op te nemen. Er zijn best een heel stel keuzes, waar ik wél een mening heb, en die mening is dat ik een ander keuze zou maken dan wat in het lijstje staat.
Pagina: 1