Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek nieuwe (game)laptop (budget 1200 euro)

Pagina: 1
Acties:

• Stijninho
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-02-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen? Surfen, foto's bewerken, muziek en gamen (vooral Football Manager, niet het zwaarste spel)

Wat is je budget? 1300 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Nee is gewoon voor thuis maar onze desktop staat in kamer van kinderen, dus graag nu laptop zodat we savonds ermee kunnen werken, gamen. Desktop in living is geen optie

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Liefst 17 inch en goeie grafische kaart

Had reeds deze op het oog
MSI GP72-2QE-016BE
MSI GP72-2QE-060BE
ASUS ROG GL752VW-T4005T

Zijn er nog andere die prijs kwaliteit beter zijn ?

[ Voor 4% gewijzigd door Stijninho op 18-12-2015 08:23 ]

• Stijninho
Liefst 17 inch en goeie grafische kaart

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Ik zou dan toch eerder voor zoiets gaan: pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN273T
Welliswaar geen 17" maar wel 100 euro goedkoper en een betere videokaart en processor.
Niet dat dat echt nodig is voor footballmanager, maar het is wel meer bang for the buck.

Verwijderd

Onlangs heb ik zelf deze gekocht: pricewatch: MSI Gaming Series GE72 6QD-019NL.

Ben ik ZEER tevreden over.

• Stijninho
Deze had ik ook al zien passeren, maar voor die prijs wil ik SSD.

Vermoed dat ik voor deze zal kiezen: ASUS ROG GL752VW-T4005T

• Stijninho
Het zal deze worden.

pricewatch: Asus GL752VW-T4109T-BE

Goeie keuze ?

• aimless
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 15:30
ik ben ook al een tijd aan het zoeken en heb al veel reviews gelezen. Tot nu toe denk ik nog altijd dat het de Dell 7559 gaat worden. Maar die service en bereikbaarheid van dell alleen al om hun korting te krijgen houd me echt tegen.

Ik heb 5 jaar een asus laptop gehad en die draait nog altijd erg vlot. Daarom dat ik ook wel neig naar een asus maar die ROG versies (die jij ook aangeeft) spreken me echt niet aan. De reviews zijn allesbehalve positief vooral de bouwkwaliteit en het scherm zouden echt weinig voorstellen. daarnaast ziet het aparaat echt niet uit, maar dat is persoonlijk en hij is erg zwaar.

dus mijn voorkeur gaat nog altijd naar de dell 7559 maar ga toch wachten tot ik de 10% VIP kan krijgen.

Maar dat is geen 17" dus om u toch nog wat te helpen zou ik toch eerder voor die msi gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door aimless op 18-12-2015 09:22 ]

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-11 10:16

PinusRigida

I put the p in pool.

kheb me gisteren die ROG gl752vw...etc... gekocht, moet 'm wel nog gaan afhalen vanavond na 't werk... ben eens benieuws over de beeldkwaliteit en zeker de background glare waarvan z'n voorganger last had. ik heb ook even getwijfeld om voor die MSI waarvan hierboven sprake te gaan, maar vind die toetsenbordverlichting te kerstboomachtig en okay misschien kan je het uitzetten, maar waarom dan verlichting? ik ben niet gek op teveel lichtjes hier en daar maar omdat ik aan het bouwen ben, en op zolder een heuse mancave aan het installeren ben, zal het daar tijdens het gamen vrij sfeervol (lees donker) zijn, dus dan is een backlightkeyboard wel handig, maar dan unicolour rood, groen of wit, die asus heeft dus een rood, perfect voor mij. verder komen de specs vrij goed overeen behalve dan het geheugen... maar 8 voor de Asus en 16 voor die MSI maar echt hardcore gamen ben ik ook niet van plan (vrouw en dochter moeten ook aandacht krijgen he! :-D) maar ik heb m'n oude Xbox360 weg gedaan en ben niet meer van plan om nog geld uit te geven aan een spelconsole dus wou toch de games niet vollédig vaarwel zeggen. :-) bouwkwaliteit is voor mij van minder belang: laptop omdat hij binnen het huis van woonkamer naar keuken naar mancave/zolder moet kunnen verhuizen maar het is niet de bedoeling om die buitenshuis nog mee te sleuren, kheb voor m'n werk een Fujitsu Siemens Lifebook E-series die heel wat compacter is.

ik zal m'n ervaringen hier wel posten binnen een paar dagen als ik al wat doorgeklikt en getikt heb op die GL752VW, zullen we 'ns zien of ie z'n geld waard is...

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

zoals beloofd: na een paar dagen (en nachten :-D) tokkelen op die ASUS ROG GL752VW-T4005T moet ik zeggen dat ik niet akkoord ga met de negatieve reviews waarvan braat87 hierboven spreekt.

eerst en vooral: met 1200 euro heb je geen hardcore gamingmachine in huis maar eerder een 'budget'-gaminglaptop dus uiteraard moet men z'n verwachtingen wat bijstellen.

dit gezegd moet ik bekennen dat ik heel tevreden ben: ik vind de bouwkwaliteit zéker niet ondermaats, uiteraard bestaat ie uit plastics, maar hij voelt zeker en vast stevig aan. het scherm is bedekt met een metalen(??) of tenminste goed nagemaakte metaalachtige achterkant en het ziet er knap uit. (smaken verschillen) het toetsenbord is van hoge kwaliteit, heel tevreden over. machine is op 5 seconden opgestart omwille van het OS op de SSD. Over de hardware specifiteiten ga ik het niet hebben want dat kan je sowieso lezen in de beschrijving en dit hoeft ook geen uitgebreide review te worden.

GEEN backgroundglare opgemerkt, ook niet in het donker. uiteraard geen supergigaFullHD-scherm die men op laptops van +2000 euro zal vinden maar het scherm is zéker niet ondermaats en het is scherp genoeg + de helderheid kan hoog genoeg gezet worden.

pro's:
- 5 seconden opstarttijd (uitgetest en bevestigd!)
- uiterlijk en bouwkwaliteit (voor deze prijsklasse)
- toetsenbord
- gamingperformance (getest met ietsjes oudere games op hoogste kwaliteit zoals Metro 2033, Metro First Light, Homeworld 2 Remastered (prachtige graphics die laatste!) heel mooi en heel vlot.

contra's:
- tijdens het gamen zonder netstroom houdt de batterij het maximum 4 uurtjes uit (bij echt zware games zal het nog minder zijn)
- gewicht

voor een budget van 1300 euro zou ik deze laptop ZEKER aanraden.

• Stijninho
Bedankt voor de review. Gekocht bij vandenborre?

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Stijninho schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:32:
Bedankt voor de review. Gekocht bij vandenborre?
yep. hoe raad je dat? :)

• Stijninho
Had hem daar zien staan. Zal normaal ook deze worden. Ga wachten tot na nieuwjaar misschien dat er solden opkomen
Pagina: 1