Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een vooral betrouwbare stabiele PC voor in kantoor. Het moet een snel en betrouwbaar ding zijn voor de zaken waar hij voor gebruikt wordt: office, excel, boekhoudsoftware, browsen, etc. In principe huis/tuin/keuken dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 600 euro kosten (500 euro exclusief btw), maar dit is bedrag inclusief een monitor, toetsenbord, muis en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alle basis componenten, daarbij een monitor (21/22 inch) een wireless toetsenbord+muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geheel moet geassembleerd worden, dus de basiscomponenten moeten uit eenzelfde winkel komen. Het zou mooi meegenomen zijn als het een klein, stijlvol kastje is, maar dit is niet de belangrijkste eis.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben natuurlijk op zoek naar het onderste uit de kan. Het beste voor het geld.
Mijn lijstje tot nu toe (moet natuurlijk nog assemblagekosten bij en daardoor zal het in totaal ook wat duurder uitpakken, omdat de basiscomponenten bij 1 winkel vandaan moet komen):
EDIT: Nu wel een moederbord dat in de kast past..
Ik ben op zoek naar een vooral betrouwbare stabiele PC voor in kantoor. Het moet een snel en betrouwbaar ding zijn voor de zaken waar hij voor gebruikt wordt: office, excel, boekhoudsoftware, browsen, etc. In principe huis/tuin/keuken dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 600 euro kosten (500 euro exclusief btw), maar dit is bedrag inclusief een monitor, toetsenbord, muis en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alle basis componenten, daarbij een monitor (21/22 inch) een wireless toetsenbord+muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geheel moet geassembleerd worden, dus de basiscomponenten moeten uit eenzelfde winkel komen. Het zou mooi meegenomen zijn als het een klein, stijlvol kastje is, maar dit is niet de belangrijkste eis.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben natuurlijk op zoek naar het onderste uit de kan. Het beste voor het geld.
Mijn lijstje tot nu toe (moet natuurlijk nog assemblagekosten bij en daardoor zal het in totaal ook wat duurder uitpakken, omdat de basiscomponenten bij 1 winkel vandaan moet komen):
EDIT: Nu wel een moederbord dat in de kast past..
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-4170 Boxed | € 117,95 | € 117,95 |
1 | ASRock H81M-ITX | € 61,- | € 61,- |
1 | Chieftec FI-02BC-U3 | € 67,60 | € 67,60 |
1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 118,90 | € 118,90 |
1 | Logitech MK220 Wireless Combo | € 19,99 | € 19,99 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 34,95 | € 34,95 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 501,34 |