Game computer

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Anoniem: 715156

Topicstarter
Goedemorgen
Onze zoon is al heel lang aan het sparen voor een computer ,hij wil er wat zwaardere spellen op spelen
Nu kunnen we er een kopen via marktplaats die pas een maand oud is maar we hebben er zelf niet zoveel verstand van of dit wel een goede is
Behuizing coole master k-350
Processor AMD Fm2 A8 -7600 Quad core 3,1 GHZ
Standaard koeling
Moederbord MSi A78M-E35 V2
Geheugen Crucial Ballistix Sport4 GB DDR3-1600
Grafische kaart AMDRadeon R7 360 2GB
Harde schijf 500 GB Sata lll Harde schijf
Geluidskaart Standaard geluidskaart:
Netwerkkaart 1 Gbit netwerkkaart
Voeding 500 Watt coole Master
Dus wie heeft raad of zouden jullie eerder bij een Mediamarkt kopen
Op deze die ik kan kopen hier zit nog twee jaar garantie op en ze hebben hem online gekocht
Vriendelijk bedankt vast
Gr Nel

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-07 11:42

Emiel1984

Made in NL

Ik denk dat het helpt als je verteld wat jullie budget is.

..en wat spellen te noemen..misschien zijn ze niet zo zwaar als je denkt.

[ Voor 39% gewijzigd door Emiel1984 op 10-12-2015 09:41 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-07 19:34
Ik zou voor games niet dat systeem halen: voor zware games is die niet geschikt.

Ook bij mediamarkt ga je niet voor een schappelijke prijs een decent gamesysteem halen.

Afhankelijk van je budget is het budget of basissysteem uit het BBG een prima keuze.

reviews: Desktop Best Buy Guide - november 2015

• steff85
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-05 23:12
Anoniem: 715156 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:37:
Goedemorgen
Onze zoon is al heel lang aan het sparen voor een computer ,hij wil er wat zwaardere spellen op spelen
Nu kunnen we er een kopen via marktplaats die pas een maand oud is maar we hebben er zelf niet zoveel verstand van of dit wel een goede is
Behuizing coole master k-350
Processor AMD Fm2 A8 -7600 Quad core 3,1 GHZ
Standaard koeling
Moederbord MSi A78M-E35 V2
Geheugen Crucial Ballistix Sport4 GB DDR3-1600
Grafische kaart AMDRadeon R7 360 2GB
Harde schijf 500 GB Sata lll Harde schijf
Geluidskaart Standaard geluidskaart:
Netwerkkaart 1 Gbit netwerkkaart
Voeding 500 Watt coole Master
Dus wie heeft raad of zouden jullie eerder bij een Mediamarkt kopen
Op deze die ik kan kopen hier zit nog twee jaar garantie op en ze hebben hem online gekocht
Vriendelijk bedankt vast
Gr Nel
Ik zie dat degene die dit aanbied 500 vraagt en er 465 geboden is.
Een enorm slechte deal als je het mij vraagt voor een game PC.
Wat Ardje hierboven zegt is beter als je voor nieuw zou gaan.
Mediamarkt game PC's rond de 500 euro zijn veredelde typmachines (om even te chargeren).
Zoek andere topics in dit forum met vergelijkbaar budget en zie wat voor adviezen zij hebben gekregen.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Zou van een a8 niet veel gaming verwachten.

Maar als je budget 500 is(en je niet een illegale windows wil hebben). Zou ik eerder kijken naar een ps4/xbone.

Of een lieve kerstman zijn(als het financieel mogelijk is uiteraard). En er een extraatje boven op doen.

En via je zelf de mogelijkheid om hem zelf te monteren? (via bv een youtube filmpje). Uiteraard zijn er ook mensen die voor een kratje bier bv je pc willen bouwen op een zaterdag middag.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Even los van de andere tips: persoonlijk zou ik eerder een complete tweedehands computer kopen via Tweakers Vraag & Aanbod dan via Marktplaats. Kan tussen de oren zitten, maar ik heb altijd het idee dat mensen op Tweakers met meer liefde voor hun computer zorgen dan een groot deel van Marktplaats.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:17

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

We verwachten dan ook een goed leesbare lijst met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.