My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Waar gaat dit bij jou mis dan? Op mijn telefoon gaat het allemaal goed. Mocht er nog een artikel over worden geschreven dan komt het linkje naar KDE 5.5 er wel in hoor
geen problemen hier, firefox 42.0 op windows 10
Share and Enjoy!
In het filmpje idd van 1:00 tot 1:20 hakkelt de muziek en gaat het niet helemaal lekker met het beeld.
Hier wel problemen, in het begin speelt de film wel goed. Maar op een gegeven moment artifacts, en hakkelen. Vooral flink rond 1:18
Chrome 47, op een windows 8.1 laptop.
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Ah nu zie ik het ook inderdaad. Op 1:18 zeer duidelijk._Apache_ schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:12:
Hier wel problemen, in het begin speelt de film wel goed. Maar op een gegeven moment artifacts, en hakkelen. Vooral flink rond 1:18
Ik heb even gekeken naar de originele upload (ik kan dat
), maar die lijkt al redelijk stuk.
Alsin, mijn Chrome en m'n Dragon Player stoppen gewoon volledig met de video afspelen als ik naar 1:00 skip.
Als ik hem gewoon laat afspelen gaat t ook fout. Denk dus niet dat het aan het transcoden ligt
.
Alsin, mijn Chrome en m'n Dragon Player stoppen gewoon volledig met de video afspelen als ik naar 1:00 skip.
Als ik hem gewoon laat afspelen gaat t ook fout. Denk dus niet dat het aan het transcoden ligt
Pagina: 1