Als ik via mijn Windows desktop of Apple Macbook connect met de NAS gaat het bij beide goed.
Ik heb video station, photo station & music station gewoon goed kunnen installeren.
Maar als ik een een ander programma wil installeren (bijvoorbeeld Plex) krijg ik de melding dat ik geen verbinding kan maken. En vaak als ik wil zoeken naar een package krijg ik de melding dat ik alles al heb geïnstalleerd.
Iemand hier ook ervaring mee?
Ik heb er heel veel films, series, foto's & muziek opgezet en zou dit graag via Plex willen ordenen en vanaf mijn NAS afspelen op mijn Apple TV 4 of op mijn PS4.
Films die op de NAS staan kan ik wel gewoon afspelen via mijn PS4 (via DLNA).
Alvast hartelijk dank voor het meedenken en voor eventuele oplossingen.
Ik heb video station, photo station & music station gewoon goed kunnen installeren.
Maar als ik een een ander programma wil installeren (bijvoorbeeld Plex) krijg ik de melding dat ik geen verbinding kan maken. En vaak als ik wil zoeken naar een package krijg ik de melding dat ik alles al heb geïnstalleerd.
Iemand hier ook ervaring mee?
Ik heb er heel veel films, series, foto's & muziek opgezet en zou dit graag via Plex willen ordenen en vanaf mijn NAS afspelen op mijn Apple TV 4 of op mijn PS4.
Films die op de NAS staan kan ik wel gewoon afspelen via mijn PS4 (via DLNA).
Alvast hartelijk dank voor het meedenken en voor eventuele oplossingen.
PSN: Aramius1810