• woeiex
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 19:17
Ik zoek een?
Origineel wou ik de Logitech z623 kopen maar na veel zoeken ben ik erachter gekomen dat ik beter een 2.0 set kan kopen. Ik ben dan uitgekomen op de volgende de twee speakers:

Hercules XPS 80
Edifier R1280T

Wat is je budget?
Ik ben een arme student mijn budget was 70 euro maar dat is alweer opgeschroefd naar 150 max. Ik wil er echt niet overheen. Het liefst hou ik het bij 100.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil ze op mijn bureau plaatsen en ga ze vrijwel alleen gebruiken voor muziek. Pop, veel Hiphop/rap, (EDM)Dance en af en toe rock.

Wat heb je zelf al gevonden?

Hercules XPS 60
Hercules XPS 80
Edifier R1280T
Edifier R1700BT

Ik ken beide merken niet. Mijn voorkeur gaat uit naar Edifier vanwege het design en grootte. Praktisch gezien vind ik de Hercules beter. Line in voor headphone.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben niet bekend met audio merken op de bekende na zoals Harman, Bowers, etc. Dit is vrij nieuw voor mij vandaar mijn vraag of jullie me op weg kunnen helpen. Zijn Edifier en Hercules betrouwbare merken e.g. gaan ze snel kapot? Welke speaker is beter? Ik moet nog naar beide luisteren. Van Edifier heb ik alleen de grote broer gehoord Edifier R1700BT en dat vond ik verrassend goed klinken. Wat is het hoorbaar verschil tussen de Hercules 60DJ en Hercules 80DJ. Ik heb geen andere speakers om ze mee te vergelijken. Ik heb alleen de ath m50 koptelefoon. Wat is jullie mening hierover! _/-\o_

Ook vind ik het niet erg om ze op marktplaats te kopen dus als er wellicht andere actieve speakers zijn. Misschien wat oudere die binnen deze prijsklasse vallen dan hoor ik dat graag. Ik zoek geen studio monitor speakers maar wil wel goede kwaliteit. Oh en lichte voorkeur voor bass of de aanwezigheid daarvan.

[ Voor 3% gewijzigd door woeiex op 10-12-2015 02:24 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night