Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Master Persuader

Pagina: 1
Acties:

• Finesse
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
Iemand hier eigenaar / bekend / of al wel eens kennis kunnen maken met .... Master Persuader speakers?

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Een snelle blik in de prijslijst en ik zie dat hun goedkoopste model € 3.500 per paar doet. Er zijn zeker Tweakers die naar speakers in die prijsklasse luisteren maar ik denk dat je op HTForum meer kans hebt.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:20

Ragdoll

excommunicado

D vd V schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:17:
Een snelle blik in de prijslijst en ik zie dat hun goedkoopste model € 3.500 per paar doet. Er zijn zeker Tweakers die naar speakers in die prijsklasse luisteren maar ik denk dat je op HTForum meer kans hebt.
De Persuader zelfs €10.000 per paar :X

Ik denk inderdaad dat je daarvoor beter terecht kan op een HT forum.

• Finesse
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
Ragdoll schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:03:
[...]
De Persuader zelfs €10.000 per paar :X
Ik denk inderdaad dat je daarvoor beter terecht kan op een HT forum.
1) Dat is nieuwprijs /vraagprijs dus.
2) Er zijn genoeg eigenaars te vinden van speakers die veel meer kosten als wat er uiteindelijk voor werd betaald.
3) speakers beluisteren kost niks.
4) Mijn vraag heeft dus niks te maken met geld / vermogen.

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:20

Ragdoll

excommunicado

Finesse schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:19:
[...]

1) Dat is nieuwprijs /vraagprijs dus.
2) Er zijn genoeg eigenaars te vinden van speakers die veel meer kosten als wat er uiteindelijk voor werd betaald.
3) speakers beluisteren kost niks.
4) Mijn vraag heeft dus niks te maken met geld / vermogen.
Dat was ook niet mijn punt, het punt is simpelweg dat er maar weinig mensen een dergelijke setup in huis hebben. Op Tweakers zijn er denk ik heel weinig tot geen eigenaars te vinden.
Dit is niche product en eigenaars daarvan vind je meestal op de niche forums.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True