Toon posts:

videokaart low profile single slot

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben Angélico en ik heb een I5 pc gekocht.
Maar er zit geen videokaart in. Nu kan ik dus niet fatsoenlijk games spelen. Nu koct ik er 1 maar mijn kast is te klein, dus dacht ik ik vraag het jullie wel. Mijn moederbord is geen game moederbord ik heb niet veel voeding het is 64 bits ik heb low profile en single slot nodig. Ik heb niet veel te besteden dus let op de prijs denk aan 75€ alvast bedankt _/-\o_

• MrFancyPants
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Hallo,

wat voor games zou u ongeveer willen spelen? en heeft u een voorkeur voor AMD of Nvidea?

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
http://tweakers.net/categ...oWsQLecCV_zDck8BN0I7xqrTs

Als je een recente I5 hebt gaan de low profile kaarten niet extreem veel toevoegen ten opzichte van de HD Graphics in je CPU. Anders wel iets, maar het verschil zal niet groot zijn. Zwaardere kaarten zijn alweer duurder en vereisen een grotere kast.
Laat dus even weten wat je speelt en op welke settings. De nieuwste titels op ultra spelen gaat met je budget sowieso niet lukken ;)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:29:

Ik ben Angélico en ik heb een I5 pc gekocht.
Hallo, ik ben br00ky een moderator en ik zie dat Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) niet helemaal duidelijk was. Je topic hoort dus in Componenten Aankoopadvies.

Probeer het daar eens opnieuw. Begin je topic fatsoenlijk met een compleet lijstje van je huidige systeem, zodat men ook uberhaupt kan inschatten wat zou kunnen passen...

Dit topic is gesloten.