Hoi, ik ben de laatste weken aan het kijken voor een mooie beamer om op mijn kast te zetten die dan op een grote muur projecteert. De beamer gaat vooral media afspelen via mijn htpc (hdmi) omdat deze aan de andere kant van de kamer staat heb ik 10 meter hdmi kabel wel nodig. Aan gezien ik niet twee kabels wil neerleggen dacht ik er aan om een actieve hdmi switch te kopen: http://www.hdmikabelshop....angen-naar-1-hdmi-uitgang
De tweede poort wordt voor mijn Xbox.
Nou wil ik niet te veel geld uit geven maar toch een full hd beeld hebben en dan kom ik uit op de volgende twee beamers:
Epson EH-TW5100 pricewatch: Epson EH-TW5100
Optoma HD141X pricewatch: Optoma HD141X
Dit lijken mij beide prima beamers maar ik heb verder niet enorm verstand van beamers, wat ik zie is dat de Epson LCD en de Optima DLP heeft. Het verschil heb ik opgezocht maar daar kan ik niet veel van maken.
Als projectiescherm wil ik eerst kijken hoe groot de projectie precies wordt, de afstand van de kast tot de muur is 2,6 meter. Het projectiescherm zou ik anders nog zelf kunnen maken, het liefste dus ook niet al te duur.
Ik heb ook al gekeken naar tv's maar die vindt ik weer duur en veel onnodige functie hebben aangezien ik alleen maar twee hdmi apparaten aansluit.
Heeft iemand advies van wat ik het beste zou kunnen doen?
De tweede poort wordt voor mijn Xbox.
Nou wil ik niet te veel geld uit geven maar toch een full hd beeld hebben en dan kom ik uit op de volgende twee beamers:
Epson EH-TW5100 pricewatch: Epson EH-TW5100
Optoma HD141X pricewatch: Optoma HD141X
Dit lijken mij beide prima beamers maar ik heb verder niet enorm verstand van beamers, wat ik zie is dat de Epson LCD en de Optima DLP heeft. Het verschil heb ik opgezocht maar daar kan ik niet veel van maken.
Als projectiescherm wil ik eerst kijken hoe groot de projectie precies wordt, de afstand van de kast tot de muur is 2,6 meter. Het projectiescherm zou ik anders nog zelf kunnen maken, het liefste dus ook niet al te duur.
Ik heb ook al gekeken naar tv's maar die vindt ik weer duur en veel onnodige functie hebben aangezien ik alleen maar twee hdmi apparaten aansluit.
Heeft iemand advies van wat ik het beste zou kunnen doen?
Hoi