Tijd investeren in Unity3D en carriere mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 634 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik ben 2 jaar .NET developer en ben aan het kijken of ik tijd wil/kan investeren in Unity3d. Ik lees op veel sites dat je best snel resultaat kunt behalen dus dat klinkt goed.

Ik vraag me af of het ook iets voor mijn carriere toevoegd, ik heb ooit bij een game bedrijfje gesolliciteerd maar ben het later nooit ergens tegen gekomen. Ik vermoed dat ik het alleen voor prive projecten kan gebruiken. Is dit correct?

Hoeveel tijd kost het om een 2d platform game te maken, of een adventure oid met unity3d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Tennisbal schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:07:
Hoeveel tijd kost het om een 2d platform game te maken, of een adventure oid met unity3d?
Vraag eens aan een metselaar hoe lang 't duurt om een muurtje te zetten...
Ik vermoed dat ik het alleen voor prive projecten kan gebruiken. Is dit correct?
Ja. Uitsluitend en alleen voor prive projecten. Net zoals al die andere priveprojecten :X
Ik lees op veel sites dat je best snel resultaat kunt behalen dus dat klinkt goed.
Definieer "best snel". Je kunt binnen 150 ~ 300 dagen naar Mars vliegen. Dat is best snel. Toch vind ik 't verdomd lang vliegen naar New York.
En dat zegt wat precies over je kennis / kunde / ervaring? De één komt na 2 jaar nog steeds niet verder dan "Hello world", de ander is tegen die tijd een gevorderd programmeur. En dan hebben we 't nog niet gehad over voorkennis, opleiding, ervaring vóór die twee jaar in andere talen/platformen?

Sorry, maar is zélf een béétje moeite doen dan écht teveel gevraagd? Hoe zie je voor je dat wij hier ook maar iets zinnigs op gaan zeggen?

[ Voor 78% gewijzigd door RobIII op 10-12-2015 14:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zes tot acht weken.

Schatten is voor jezelf al behoorlijk moeilijk, laat staan voor anderen. Wij weten niet welke voorkennis en ervaring jij hebt, over welke leermiddelen je beschikt en wat het einddoel is dat je voor ogen hebt.

Als je iets nieuws wil leren, zul je eraan moeten beginnen. Als je het na de eerste paar video's en tutorials een beetje in de vingers denkt te hebben, kun je starten met een hobbyproject.
nooit ergens tegengekomen
Volgens [google=vacature unity 3d] zijn er wel vacatures.

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 09-12-2015 20:23 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 11:31
YouTube: 1. How to make a 2D Platformer - Basics - Unity Tutorial

Ik zou zeggen probeer dit eens en dan heb je daarna wel een idee hoe lang het duurt en hoe snel het gaat...

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
RobIII schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:18:
[...]

Vraag eens aan een metselaar hoe lang 't duurt om een muurtje te zetten...
Hier moest ik hard om lachen :)

Ok jullie hebben gelijk dat ik niet echt duidelijk ben geweest, vacatures heb ik gevonden en genoeg learning stuff. Ik denk dat ik maar gewoon ga beginnen en kijken hoe ver ik kom.

Was benieuwd naar ervaringen van soortgelijke projecten naast werk. Hoe lang voordat je een leuk eenvoudig spel heb etc als ik het max 2 avonden p week aan kan besteden.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Tennisbal schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:24:
Hoe lang voordat je een leuk eenvoudig spel heb etc als ik het max 2 avonden p week aan kan besteden.
En dat is dus, nogmaals, afhankelijk van je kennis en kunde, wat "een avond" inhoudt (van 18.00 tot 3.00? Of van 21.00 tot 21.30?), wat je verstaat onder "eenvoudig" (boter-kaas-en-eieren, flappy bird, streetfighter, fallout 4) enz. Met de huidige stand van zaken in dit topic gaan we daar niet uit komen. Probeer 't maar eens opnieuw als je concrete(re)(!) vragen hebt ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.