iPad foto's verdwenen!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonderbloem
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-07 21:21
Hallo Tweakers,

Een iPad van een overleden opa had eerst 1100 foto's. Omdat de iPad bleef vragen naar de software update hebben we dit gedaan. Voor de update eerst een backup gemaakt via iTunes van de iPad.

Na het installeren van de update voor de iPad werd gevraagd voor een Apple ID. Wij hebben hier zijn oude Apple ID gebruikt. Toen we de foto App opende stonden er nog maar 2 foto's in.

Wat heb ik al geprobeerd om de foto's terug te krijgen:
- De reservekopie terug te zetten, maar ook met de reservekopie 2 foto's!
- Op de iPad onder iCloud het vinkje photostream uit en aan
- Via ibackupviewr gekeken wat voor foto's er in de backup zitten, ook maar 2 stuks.
- Gekeken in de Recent Verwijderde items, niks!

Mijn enige conclusie zal zijn: - Er is een ander Apple ID waar wij niet van weten en die voor de update ingesteld stond

Andere conclusies mogelijk? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:37
Ik moet zeggen dat het ook niet weet. Maar het topic hoort eigenlijk thuis in iPads. Dus een zetje over de schutting :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

Gek dat een backup geen foto's bevat. Je zou aan de slag kunnen met undelete software voor de IPad maar ik geef je weinig kans.

[ Voor 58% gewijzigd door job op 11-12-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Waren het foto's gemaakt met de ipad zelf of met een ander ios device? Oftewel, stonden ze alleen in de "Mijn fotostream" map? Wellicht kun je nog wat foto's terug vinden via: https://www.icloud.com/

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-09 09:28
Probeer eens Iphonebox o.i.d. Er is behoorlijk gelijkwaardigs te vinden via google overigens, maar ik kan niet zien welke update je hebt laten uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldSchoolPhoto
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:05
Heb je handmatig gekeken of er foto's in de backup staan? Als ze daar niet staan, en niet mee p je iPad, dan houdt het een beetje op, dan is de enige optie nog de juiste Apple id achterhalen en kijken of er nog wat in de iCloud staat.

https://discussions.apple.com/thread/3030024?tstart=0
http://www.iphonebackupex...nd-iphone-backups-stored/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinK89
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 16:19
Met iExplorer kan je zien wat in de back-up staat die gemaakt is, dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

OldSchoolPhoto schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 16:22:
Heb je handmatig gekeken of er foto's in de backup staan?
KevinK89 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 20:26:
Met iExplorer kan je zien wat in de back-up staat die gemaakt is, dat al geprobeerd?
Jongens:
zonderbloem schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:33:
- Via ibackupviewr gekeken wat voor foto's er in de backup zitten, ook maar 2 stuks.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kan het niet dat hij foto's van een gedeeld foto album meetelt?

Hoewel die gedeelde albums er eigenlijk wel gewoon tussen blijven staan na een update.

Zou je enkele van die 1100 foto's herkennen? Want dan wordt het speuren in de foto's van familieleden met een iDevice...
Pagina: 1