Geachte mede-Tweakers. Het is tijd voor een nieuwe PC, die vooral zal worden gebruikt als combo werkstation/gaming. Gaarne uw advies.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een Nexus RX-1.1K GOLD (1100 Watt), ooit eens gebruikt voor een Bitcoin-mining systeem. Graag zou ik deze meenemen ook al is 1100 Watt heel-heel-erg overkill. Redenen: erg stil/stabiel met zeer goede reviews, niet meer te koop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uiteraard een SSD, zelf uitgebreid met HDD voor data/films/games. Mid-range videokaart voor gaming.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Alleen geen Gigabyte (niet heel rationeel, gewoon persoonlijk slechte ervaringen met klantenservice/communicatie).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Toekomstgericht. Stil, klein (mini-itx, micro-atx), simpel. Kleurencombinatie wit/zwart.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dus zelf al wat bij elkaar gezocht. Voordat ik besluit dit te gaan kopen, wil ik toch even de mening van jullie als ervaren Tweakers.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een Nexus RX-1.1K GOLD (1100 Watt), ooit eens gebruikt voor een Bitcoin-mining systeem. Graag zou ik deze meenemen ook al is 1100 Watt heel-heel-erg overkill. Redenen: erg stil/stabiel met zeer goede reviews, niet meer te koop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uiteraard een SSD, zelf uitgebreid met HDD voor data/films/games. Mid-range videokaart voor gaming.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Alleen geen Gigabyte (niet heel rationeel, gewoon persoonlijk slechte ervaringen met klantenservice/communicatie).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Toekomstgericht. Stil, klein (mini-itx, micro-atx), simpel. Kleurencombinatie wit/zwart.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dus zelf al wat bij elkaar gezocht. Voordat ik besluit dit te gaan kopen, wil ik toch even de mening van jullie als ervaren Tweakers.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
1 | ASRock H170M-ITX/DL | € 98,49 | € 98,49 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 234,95 | € 234,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Phanteks Evolv ITX | € 72,- | € 72,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 93,- | € 93,- |
1 | Nexus RX-1.1K GOLD (1100 Watt) | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,24 | € 81,24 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 861,53 |