Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

TP-Link TL-SG2216 16-Port Gigabit Smart Switch,2 Combo SFP

Pagina: 1
Acties:

• Psychsome
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12-08 11:05
Ik was vanmiddag opzoek naar een nieuwe switch voor in mijn huisnetwerk en toen vond ik de TP-Link TL-SG2216 16 poorts switch precies wat ik nodig had maar nu snap ik een ding niet. Is de enigste manier voor up-link naar de switch via de SFP poorten. deze wou ik eigenlijk niet gebruiken. Tweakers specificaties was hier niet echt duidelijk over en TP-Link zelf ook niet echt misschien weet iemand dit uit ervaring met deze switch.

alvast bedankt voor de hulp

• Petervanakelyen
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 16-08 01:33
Je hoeft de SFP poorten niet te gebruiken, de meeste switches hebben al jaren geen dedicated uplink poorten meer :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Ben(V)
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 00:45
Die sfp poorten kun je helemaal niet gebruiken zonder bijbehorende sfp's.
Die zijn bedoelt om er bijvoorbeekd een glas sfp in te stoppen voor een uplink.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True