Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJunior
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-04 14:10
Ik heb zondag een Speedlink tenuri headset gekocht bij de website van mediamarkt.
ongeveer 25 euro inclusief verzendkosten betaald.

Ik had een cadeakaart van 25 euro en ik wou wel een headset kopen en deze headset was de enige onder de 25 euro.

Zondag besteld maandag ontvangen, heel mooi enzo, toen ik de doos opende zag ik al dat ik gewoon een stuk plastic heb gekocht.
De headset is van een HELE slechte kwaliteit gemaakt, maar dan ook echt heel slecht.
Dit is niet de kwaliteit die ik van SpeedLInk of mediamarkt verwacht heb, en voor 25 euro zou je iets veel beter moeten krijgen.

Toen ik de headset maandag had gekregen was die ook al gelijk van de site gehaald.

Heeft iemand nog advies zodat ik mijn geld terugkrijg, ookals is het maar 20 euro.
Ik heb hem alleen uit de doos gehaald en 1 keer aangesloten en daarna weer in de doos gedaan.
Ik heb mediamarkt een email gestuurd maar zij hebben niet gereageerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:53

Rhapsody

In Metal We Trust

Heb je de stappen op deze pagina al geprobeerd?

http://www.mediamarkt.nl/...leren-en-retourneren.html

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Je mag onder de noemer WKOA (Wet Koop op Afstand) het apparaat binnen 14 dagen zonder reden retourneren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En van de link Rhapsody:
Heb ik recht op een omruil of geld terug wanneer het product niet aan mijn wensen voldoet?

Bij de aankoop van een artikel in onze webshop kunt u het artikel binnen 14 dagen retourzenden. Bij de aankoop van een artikel in een Nederlandse winkel van Media Markt kunt u binnen 14 dagen na aankoop bij elke winkel van Media Markt in Nederland het aangekochte product omruilen. Media Markt restitueert de koopprijs alleen indien de klant binnen 14 dagen na aankoop terugbetaling van de koopprijs of omruil verlangt, zonder dat er sprake is van een defect en aan onze retourneringsvoorwaarden voldoet.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 12:01
Is het bij een headset niet smerig om iets dat aan je oor heeft gezeten weer om te ruilen? Volgens mij staat vaak in de voorwaarden dat dat niet mag.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJunior
YoshiBignose schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:25:
Is het bij een headset niet smerig om iets dat aan je oor heeft gezeten weer om te ruilen? Volgens mij staat vaak in de voorwaarden dat dat niet mag.
het is een over ear headset, het heeft niet in mijn oor gezeten.
en ik heb het maar 1 keer voor een paar minuten gebruikt.

Bedankt voor de reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door TweakJunior op 09-12-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJunior
MsG schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:20:
Je mag onder de noemer WKOA (Wet Koop op Afstand) het apparaat binnen 14 dagen zonder reden retourneren.
Ik had met een cadeukaart betaald, dus gaan ze dan vragen om mijn bank gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Ik zou zeggen, bel anders even, dan heb je meer duidelijkheid dan het aan mensen op het forum te vragen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
MsG schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:32:
Ik zou zeggen, bel anders even, dan heb je meer duidelijkheid dan het aan mensen op het forum te vragen.
Dit inderdaad.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:52
TweakJunior schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:30:
[...]

Ik had met een cadeukaart betaald, dus gaan ze dan vragen om mijn bank gegevens?
Waarschijnlijk krijg je een nieuwe cadeaukaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Dit topic doe ik dicht. Genoeg informatie over te vinden, eigen inzet mis ik dan ook sterk. Verder denk ik dat je ook je verwachtingen van een product van 20 euro wat moet bijstellen. Wellicht iets om mee te nemen bij je volgende aankoop(en)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.