Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik heb nog wat oude hardware die ik als HTPC wil gebruiken, maar ik mis nog een voeding.
Het moederbord is een ASUS P5GC-MX/1333 met een 4-pins 12V ATX aansluiting, en ik kan niet zo gauw iets vinden voor een zeer lage prijs.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
20-30 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik heb nog wat oude hardware die ik als HTPC wil gebruiken, maar ik mis nog een voeding.
Het moederbord is een ASUS P5GC-MX/1333 met een 4-pins 12V ATX aansluiting, en ik kan niet zo gauw iets vinden voor een zeer lage prijs.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
20-30 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
[ Voor 0% gewijzigd door Incolumis op 09-12-2015 14:12 . Reden: foutje ]
I hide at work because good employees are hard to find.