Toon posts:

Infragistics: Txt in webtexteditor verkeerd om inbeeld in IE

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij bouwen momenteel aan een nieuwe webapplicatie Visual Studio.
En nou loop ik tegen het volgende probleem aan.
Wanneer ik aspx bestand wil bekijken in Internet Explorer en iets type in één van de velden verschijnt de tekst achterste voren in het veld.
Het lijkt wel of de cursor iedere keer terugspringt naar het begin.
Je kan de tekst hierdoor ook niet weghalen met backspace. wel met de delete knop.

Wanneer ik dit zelfde bestand open in google chrome is er niks aan de hand en werkt alles prima.
Alleen moet de applicatie gewoon in alle browsers werken.
Dus ook in IE.

Ik heb al flink rond gezocht op internet, maar ik wordt er nog niet wijs uit en het probleem is tot op heden nog niet verholpen.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Is dit iets wat in IE zit, en kan ik hier dan wat aan doen d.m.v. bv een script?
Of zit dit probleem programmeer technisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Het is lastig om daar met zo weinig informatie wat over te zeggen. Probeer eens een minimale test case te maken -- sla het bestand op als .html, test of het probleem dan nog steeds bestaat, en haal dan zoveel mogelijk weg tot het probleem verdwijnt. Post vervolgens dat minimale voorbeeld -- aan de hand daarvan is wellicht beter te begrijpen wat er mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:10
Weet je zeker dat jij niet de enige bent met dit probleem in IE? Dus hebben jouw collega's hier ook last van? Dit om uit te sluiten dat dit een lokaal probleem in jouw IE is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Killah_Priest schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:19:
Weet je zeker dat jij niet de enige bent met dit probleem in IE? Dus hebben jouw collega's hier ook last van? Dit om uit te sluiten dat dit een lokaal probleem in jouw IE is.
Mijn collega komt dit probleem ook tegen op zijn computer wanneer je het opent in IE.

Het bizarre is, is dat alleen een infragistics texteditor veld, die we heel groot hebben gemaakt om opmerkingen in te vullen wel goed reageert.
En dat terwijl alle andere velden ook gewoon infragistics texteditor velden zijn.

Wanneer ik in een gewoon veld bijvoorbeeld het woord 'hallo' probeer in te toetsen komt er in het veld dus 'ollah' te staan.

Ik krijg het probleem er nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 14:30

markvt

Peppi Cola

Welke versie van infragistics?

De nieuwste is:
Infragistics ASPNET 2015.2 Service release 2042

Als je een control op je formulier neerzet krijg je een regel zoals deze waarui je de versie kan halen:
code:
1
<%@ Register Assembly="Infragistics45.Web.v15.2" Namespace="Infragistics.Web.UI.EditorControls" TagPrefix="ig" %>

Als je die versie weet kan je gerichter zoeken. Of controleren of in een van de updates jouw probleem verholpen is aan de hand van het changelog :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zou eens even héél goed kijken of er geen RTL unicode char in staat per ongeluk ofzo.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk momenteel met versie 12.2

<%@ Register Assembly="Infragistics45.Web.v12.2, Version=12.2.20122.2257, Culture=neutral, PublicKeyToken=7dd5c3163f2cd0cb" Namespace="Infragistics.Web.UI.EditorControls" TagPrefix="ig" %>

En de RTL heb ik ook al naar gekeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:59:
En de RTL heb ik ook al naar gekeken. :)
"De RTL"? Ik neem aan dat je een property bedoeld? Heb je ook gekeken of er in de value of text of whatever er geen RTL mark staat? Want die is niet zichtbaar tenzij je in een hex-editor kijkt ofzo. En je hebt ook gekeken naar je CSS of daar ergens een direction:RTL in voorkomt?

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 16-12-2015 11:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu net ook nog even een ander testje gedaan.
Ik heb een infragistics webeditor veld gebruikt
En op een andere plek een asp:textbox.

En in de asp:testbox wordt de tekst wel op de juiste manier weergegeven wanneer ik iets typ in dat veld.
En in de ig:WebTextEditor wordt de tekst nog steeds achterste voren weergegeven.

Ik had inderdaad naar de properties gekeken.
Voor alsnog heb ik ook bij de value of text en anderen geen rtl mark gevonden
ook in de CSS heb ik geen rtl mark gevonden.

Het is ook alleen bij alle ig:WegTextEditor velden
Zodra ik een ander soort invoeg, heb ik dat probleem niet.

Maar ik weet niet of ik zomaar gebruik kan maken van een ander type veld.
Ivm de database die er uiteindelijk achter gehangen moet worden en de achterliggende codering waarmee mijn collega bezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Post eens wat (relevante!) code waarin het probleem gereproduceerd is/wordt? (En dan heb ik over de HTML/CSS etc., server-side code zal me even worst wezen voor nu). Maak desnoods even een jsfiddle. Let wel: ik vraag om een test-case en nadrukkelijk om relevante(!) (delen) code; geen complete HTML pagina's van honderden of meer regels lang en ditto CSS/JS.
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:54:
En in de asp:testbox wordt de tekst wel op de juiste manier weergegeven wanneer ik iets typ in dat veld.
En in de ig:WebTextEditor wordt de tekst nog steeds achterste voren weergegeven.
En als eens inspect element gedaan? Gekeken naar de CSS daar enzo?
Voor alsnog heb ik ook bij de value of text en anderen geen rtl mark gevonden
Nee, dat zeg ik: die zie je niet (is een non-printable char). Je zou dus even de inhoud van die property volledig(!) moeten selecteren (dubbelklikken ofzo) en er dan (tijdelijk) even foo in zetten.
ook in de CSS heb ik geen rtl mark gevonden.
Omdat die daar niet relevant is; een RTL mark is *niet* gelijk aan een direction:RTL. Het één is een Unicode char, het andere een CSS property declaration...
Het is ook alleen bij alle ig:WegTextEditor velden
Des te meer reden om te vermoeden dat 't ergens in de CSS zit (verstopt).
Maar ik weet niet of ik zomaar gebruik kan maken van een ander type veld.
Zolang wij de opdracht, requirements en alle andere details niet kennen kunnen wij daar natuurlijk al helemaal niets zinnigs op zeggen ;)

[ Voor 119% gewijzigd door RobIII op 16-12-2015 15:13 ]

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij een stukje van de code.

Hoop dat het zo is als wat je bedoeld.

Het bestaat uit een aantal onderdelen.
Dit is een klein stukje van een hele pagina.

Hopelijk kun je hier wat mee.

1. de site.form.master

code:
1
*snip*

2. de weegschaal.aspx

code:
1
*snip*

3. de site.css

code:
1
*snip*

4. de weegschaal aspx.cs

code:
1
*snip*

5. de weegschaal.aspx.designer.cs

code:
1
*snip*

[ Voor 95% gewijzigd door RobIII op 17-12-2015 14:39 . Reden: RELEVANTE code graag... ]

• ValHallASW
  • Niet online
Nee, dat is de server-side code. Wat is de gegenereerde html die naar de browser wordt gestuurd? Kan je die code versimpelen en daarmee het probleem nog steeds reproduceren?

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik deze html reproduceer kan ik in de velden weegschaal en profiel helemaal niks meer typen.

code:
1
*snip* 230+ regels voornamelijk irrelevante code.

[ Voor 106% gewijzigd door RobIII op 17-12-2015 14:49 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:56:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<link href="../ig_res/Default/ig_shared.css" type="text/css" rel="stylesheet" />
<link href="../ig_res/Default/ig_texteditor.css" type="text/css" rel="stylesheet" />
<link href="../ig_res/Default/ig_dataGrid.css" type="text/css" rel="stylesheet" />
<link href="../ig_res/Default/ig_webtab.css" type="text/css" rel="stylesheet" />
<link href="../ig_res/Default/ig_dialogwindow.css" type="text/css" rel="stylesheet" />
<link href="../Content/Site.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
...
<script src="../Scripts/WebForms/MsAjax/MicrosoftAjaxWebForms.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=OKurbEM85NIEJEMJFlu337YVHrEdw3fAXaGRdxIxtBSLgwVOi1yyLGny7C3vmXo40ZxKXoLYIXJo7uGpB-XaT2ZapLXsJzMPSXNLNFJEF_7lT9QIjNnqOSaMAXdHB4ZnAVzfEZE5Px2xf92XjANRZA2XykK0Vcpeo-IeN4MCDNeVo_A1UvzLf4-ClwIW8qHoGLF0pamEDxy0o58fEVqWVw2&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=FzSyAgUt1545p-GOK8_zbS1r79pFgr9kBO4VcRAWiQO57R8Pmu6g0QNXzAwwFah2-n2lL99yD-Ii2jKbj012eL3FuV7qPQ23OYd16WFx0kfLG3H62pZWtO8lCCZKu1tZsT_2guyJmx1GcqB2W8RXT_81J8OTDiI95mfMJ2NbEhF_rcLa_UGe3zUR9v54362gfzzf7V68AuBNUs19CujU6Q2&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=54a4ngETOHxTx2z6lpDonqSyG2GQpfxfh5q4VeiVqd5X5RHvapWMDEjfWDEhcS74XHZWxdOMY9yDeqM0CNpFiFkhggCNb9Hoq2u7Wvh-nRFpCYjsE6g2jVRQEvrmNvIVB4UJ0I5DjoZtX9y3hW-qwi6mKTTLt32_fGnrWz0MubUx2ocd3hoBjPWEiDFPblLzCtl7TWuFodGLY-2VexNxGw2&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=A8y9dV_CkUtBn3gsaLyhbqdgLPGWULfYfQp_2oZuC3MMhu09kdrHDjM7BhujBkWZtuPY1hg6vJcJIpjZl7uo-Y03zbwmulK1-digHlOiMgNvEuTCWydp7H58AJ-cKv-L2HtddA_FsZmRjWbrvYvNrUaFfXG39bKo2LiwU45XVTBWpRbHMLErTY2GvbjBsD94Pvd7VwRpZu07v70Luwv32Q2&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=B5PqXeLOLGMIHB14p1ng8uYAFQ5-bCGWdy8usjn4Y9tu4PNkBm9Mk5YZKluV2OwlWFyt1pSXY8Yjp72jXev63WJdfQN1HFq_UV-LuXA2-Z-VGJ8ZdpZA3vd902K7hN0zCRd_5CtHNMO_dumJhm3SXIXyu3DkX5D3Oel796NJn75dvkZ5MCWrDCxtwlPFntT2nd5eTQchUhkfATwA5SglSw2&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=qPgeNI397a5BEncspk0eCATbJzlw9Cq_iuHfBbn7K_49XOfNy_IFQFmoIX9FS6v50URu22tMIftPcOZP-iHVTtVdFKcUYkG-2NAvxhGrnvTwUgYRKISQT9migjO0vNMUYb3EhrVNg93GyB6vY792SGJEHufstyCtt4ZqwTOguGt4KGRQdNMNZTjDQKjOiPwEFZXmyLzGIkDhrKV17HKfGjxLpSXbTvtz4pGo1cMBu081&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=qpWf8lsXs7_2-dyR8dKqJwvZVsJp9nktNewTFoPHDhyAz12jXW50efxpNg4xR53zzTLLXIXbgSD0mxu5KLnutnnzL-JKZn6ekAKouPTMLxAuSXt8y_CkXXsGQoadyP0daTgoxLx7mKSYEqGDuunuBhb5Yy1zJ_6g0T_Ke-zAFDw-TR-WMBL8j6O076MGzCojKqcvjRjf1EoLNLwJ8KndSQ2&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=gA9A4KbQhWhCx-p38avoiIotENQcxZKtGncWbSL1_mjp_fc3PtbvSgeKN3N88SuWGgRkoreW8sRvCLq9KLJ32jG3xJZKEQMbjwKptVCkLwV_xN3nsSDWQFRHNJZnN3XHc40hNpzlQyuoZfP_ub1p3vKqXm0HeHNh2CiQA4tnjv95e5gLOS49Rl1UWeF6Cn3ydJheHj3kxJija7U7U_MWMj0SfdDcrtDlgIBbVzuxt0Q1&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=mdvxEE6F_Sd5oNTelBUnSXzgCP037zGtZGqXou_Y4czkbbUQMhJKuEFOT3u6TgPU2xLXJl2Yr3Rcz4Bn8MUTuOKdq5c4ubu8YYTL1JuBbg2TNQ3kJ54l2GHgcQlfaxtoWCd4toMIB0vCnuzroOI6jm82LS2O6Cd_ti36Z2GTVvBW4k8QaOt0t88GyK7jOTDvLXH5YDsP8BF6_T7n6zAhFe48nBJzYu2Q7zyrTuScisI1&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=BLAVQrAh4jm1AhEckEjgdsPibjY4zi0UP_wYBpk2g052-xVKbyJNNPrF02ujWwi7rBi5Y1GGHmHby9r5wqR51cVkwxhQg8fmm24gE0gvVvfe4hfE_EP-WLxslbSHxgBS-73zGmfpmvFoVsCPOlNWB92KUhPjrzIye-ospJ-DVEXHHnX_iobyxPeMCznEToRuSqcS5z2d9MuZmfPq4wbmhStAplkDPqMa1hJroP65eks1&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=m_L60ZB5V0ynBi360g1f0cXoH9zx-mU9KcUhwtDyJzPmoKJebLMdnkLv05FiJGl2dDGaHh7gkvcXyr8dMMUfTXFkdTMOXB-6K-JKgE5X08fACblTwaxaC1WPOeyI5kmcqwgRMdANGRW8Sv3kMtaK4GoizMdJwMqdfSnZWdBG6UaK75fqmbz9cYPyOBoFpoZLYBdhOGvWwXdvvk7j_NEyMA2&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=JHGMJVBK5vlTQOeGvJvZ5CuHU6Rokqdfxt1pVsxnAZ0x9ZCcv82mTi6kipNUFp1q8DaSZf6AS9uvkh9Tf-GyC2BJ-BQ8IQXRufdHpVF_nKI6lC9dKfCGxnAxMJ72bFgNk5FLjYMXQuUCFexNWuMkHHIMEj1qkVj21qMEyTdrnqEN3K8cEug7qUqsnpno3Qad9sufjn4uz4W3znc4viMXgctE_6h-vns3ub4x0kJstDJ4dvYIWjeYTJogr31xYhhu0&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=oa_WqZ-riuDgzjlMd02c4EPzmvSaUL-hwaygNTR2NUfLFWXBvLXf4Q7gLnlRCSULUzVP7DJefVgkKz1srfphIpazX7Hct3quiCqsGVJ75O7PdX32j4M5azJy1ELyEDYmWQETKdPs1WXnVocyUP0crcVErKKq81fn_9R6hKqA9pXmLaXP4Ev8tNkyV9ZeNYczAXN2sNrxCcNkY4xjL0i8Wg2&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=jO_zV6eTA8OjiNKBKHurybZeDc8GQLYcLZ89zHFe_-aiMtHp6AxlpADkdUtgMXRqB0plyRz9mjSIG-H9s-628aFgZaKP_YtMhnl13MhaeyOt0DINA6ZYNP3CS09vivn3s2ZBZ8KNtEKq4JkLTgn0fiKxWEmd5sUquRbn-5V2RY-96SM_EGnFxkzgW-4-58XLe7mnKTt9YlcHiBPZhS3IKMB4KKvcOLdD2oKzJqsRwm41&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=1d4WR0YTXWpYQIux33OK_p_0hK5FnHKrJnQ6sdf4POWhwsf5L4aoLdGjEfjK_CWKgczxi2-gcjEHEDLl-rqR3zxDya22h_jpah_v8DiBOY-GcH-mANvRCRKqEz1Qsb6FInlvm_W0rNnEFr6RJu_b26nHcwTb40kc_pwqePG6U3ee-1qjd10yWopdpQ4lAQZ98tMeKoK1v_jpxjwqFl7JPCRVCI4tqLOAz85P0lodo7i6soEFPEhdX4a7EoMvP_mP0&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=dzRThKYqgphIqB9GfeC2JVsEAT0neTfse0ipGpWFCnIabAyGMGVLsatkSNaDAS6Y5m9TRO4CHjGAlkwi-6jAQneiCJdtgIHo0oARxYIZ3e5cSO6Q-iIhv3YJHgqR5nZr6lbpCqAHMrcRRV6CFX74b1bUtpt27GJmhEysJYBvig9mBpeEy7h9V-vsHEY7UxVYYCZkH5a1ELHfxtnOPnmWGcYQ33d6kyuZP6iPkRktkJc1&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=Aeeqsb82BkRgxbgsBaLeBJREAS_zUZkA0NDMGb6nxBvoeIq1ObWT5zjO2VHi06mCQCbPvExsbfzdojhXz3tg5nTroFuzomFAtJo4MJHzZyjvm7OZwuw7keLt9eM6-EKOoH06YNQioGqKUnM4BNukor15tRAbdaNIHihRRQrxgTGySnCiITipwcvo6GP5r3VLmH_aIy6wdJQ0wq023RZ7WKoviLXeiS8k8OxWtFLZMzI1&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
<script src="/ScriptResource.axd?d=N_8tIXEnltZlTMfCKv2QvKeEJ40sDGeV2PC4mzkfZw6S21CF2i_SpgzenD6DeSJXzgIOR2cVhoT2SbhI17RljKp529w4L_3ivHocKAj5Ui5Xncx7HTnA2bjvMLIxB33D4TonE-OF0Wf4I-7ODr0TbgqyCXlfjzrOFWiAzioI2JTSvhzudWnvYVrR2I8BDG8jgHgGsh66CvY9j5AasN_GSgRTbO_doO19pqGKMuWImTWm_27Y0HbBH8Uw8rD0Cekt0&amp;t=5ca4acfd" type="text/javascript"></script>
Hier kunnen we toch hé-le-maal niks mee? Hoe moeten wij nou die code gebruiken om 't probleem bij ons te reproduceren? :X We willen graag een paar regels HTML en een paar regels CSS en misschien nog een handje vol JS om je probleem te kunnen reproduceren, geen complete lappen server-side code noch deze lap client-side code waar én een heleboel zaken ontbreken én het totale overzicht verloren gaat door de schiere hoeveelheid. Wat je hier post is dus niet alleen incompleet maar bevat ook véél meer dan dat voor je probleem (of het reproduceren van het probleem) relevant is.

Dit is een (extreem uitgeklede) testcase. Als je je probleem wil oplossen zul je je HTML/CSS/JS steeds verder moeten reduceren totdat je de kern van 't probleem overhoudt. Nu is dit wel een extreem voorbeeld, maar je kunt van ons ook niet verwachten ettelijke tientallen JS en CSS files door te gaan spitten. Je neemt dus je huidige code als uitgangspunt en verwijdert daar net zo lang zaken tot je een handzaam testcase'je over hebt waarin 't probleem zich uiteraard nog steeds voordoet. In 9 v/d 10 gevallen zul je dan 't probleem zélf al wel spotten (zie mijn testcase, daar steekt 't "probleem" als een zwerende vinger boven 't maaiveld uit) en kun je het probleem dan nog niet vinden dan hebben wij in ieder geval iets overzichtelijks om naar te kijken in plaats van een oerwoud aan (voor ons ook nog eens "vreemde", want niet ons eigen project) code en kunnen we ons focussen op 't probleem in plaats van wijs te worden uit de brei.

Nu hoeft je HTML/CSS echt niet tot anderhalve regel code gereduceerd zijn zoals in mijn testcase, maar 't is wel fijn als je het zo ver terug brengt dat beiden bijvoorbeeld elk op een enkel A4tje ofzo zouden passen (en dan niet op 1pt fontgrootte uiteraard ;) ). Post vervolgens die code in je topic of geef een linkje naar een [url='https://jsfiddle.net"]fiddle[/] en dan kunnen wij je vast helpen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 17-12-2015 14:49 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses dat ik het verkeerd begrepen heb.
Ik doe dit nog niet zo heel lang. Maar wat betreft dit stukje, kan ik niet aan mijn collega's vragen hoe of wat, want dat is niet hun specialiteit. We zijn maar een heel klein bedrijfje. Dus van wat ik weet komt alleen op mij aan. Maar ik weet natuurlijk ook niet alles.

Hopelijk heb ik het nu wel beter gedaan. Heb het nu ook op fiddle gezet. (weer wat geleerd) :)

Wat ik nu zelf ontdekt heb is dat wanneer ik die .html in een editor zet en deze dus uitpluis. Dat er een waar verschil is met wat ik doe in visual studio.
Maar dat zal jullie ongetwijfeld niks verbazen.
Voor mij als als beginner vind ik het best verrassend dat de velden allemaal naar van ig:WebTextEditor allemaal zijn veranderd naar een <input> tag. Wat ik daarbij vooral typisch vond is dat de velden allemaal op read only waren gezet. Terwijl ik dit in de aspx niet heb gedaan. Hooguit in 2 andere velden. die jullie hier overigens niet in zien.
Dat heb ik er meteen uitgehaald. En alle andere overbodige codering eruit gevist en kan ik in internet explorer gewoon probleemloos typen zoals het hoort.

Nou rest mijn vraag nog...
Hoe vertaal ik dit dan weer terug naar mijn weegschaal.aspx bestand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:51:
En alle andere overbodige codering eruit gevist en kan ik in internet explorer gewoon probleemloos typen zoals het hoort.

Nou rest mijn vraag nog...
Hoe vertaal ik dit dan weer terug naar mijn weegschaal.aspx bestand???
Dat zit 'm in het stuk wat je er uit hebt gehaald. Het idee is dat je stapje voor stapje stukken weghaalt, en als het probleem verdwijnt dan weet je dat het iets met dát stukje te maken heeft. Zo kom je stapje voor stapje dichter bij de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 14:30

markvt

Peppi Cola

Waarom heb je eigenlijk die specifieke control nodig? Wat wil je voor speciaals waar een "normale" asp.net textbox niet geschikt voor is?

Als het een bug is in infragistics, dan moet je waarschijnlijk upgraden naar een nieuwere versie in jouw geval gebruik je de 2012.2, dan zal je moeten upgraden naar 2015.2. Maar wellicht is er een service release beschikbaar voor 2012 die jouw probleem oplost.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:51:
Voor mij als als beginner vind ik het best verrassend dat de velden allemaal naar van ig:WebTextEditor allemaal zijn veranderd naar een <input> tag.
Dan moet je echt hoognodig even (terug) op cursus. Een "ig:WebTextEditor" is een server-side instructie die ervoor zorgt dat je de HTML die naar de client gestuurd wordt niet helemaal hoeft uit te schrijven; in HTML (of webbrowsers) kennen we 't concept "ig:WebTextEditor" helemaal niet.

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 18-12-2015 12:16 ]

Over mij

Pagina: 1