Opzoek naar glasvezel abbonement

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 09:46
Ik heb een nieuw huis gekocht in de Hilversumse Meent en wil daar weer internet en tv via glasvezel. In mijn oude appartement had ik een abonnement via XMS dat begin dit jaar is overgegaan naar Telfort. TV signaal over coax, 1080 (p of i) op het dvb-c signaal. Met de in mijn tv ingebouwde recorder kon ik ook opnemen en pauzeren. Prachtig :*)
Deze heb ik opgezegd ivm tijdelijke woning voordat ik de koopwoning kon gaan. Dit had ik nooit moeten doen :'(

Nu blijkt stipte nog de enige provider te zijn die dit aanbied. Maar 79.95 vind ik net te veel en moet ik geloven aan extra IPTV kastje en nog een extra afstandbediening.

Een aantal kennissen van mij hebben nu glasvezel via de KPN en telfort. In mijn huidige huurwoning staat een Arcadyan HMB2260 en het beeld hiervan vind ik belabberd. Als er een beetje beweging is worden de beelden wazig. Bij actie scenes word het beeld zelfs brokkelig. Dit schijt aan de lage stream bitrate die KPN uitgeeft te liggen.

Welke glasvezel providers hebben een betere bitrates op de standaard tv kanalen?

PS
Ik heb mijn oude Amino tv recorder ook nog. wellicht dat deze weer te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
ericq schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:49:
Een aantal kennissen van mij hebben nu glasvezel via de KPN en telfort. In mijn huidige huurwoning staat een Arcadyan HMB2260 en het beeld hiervan vind ik belabberd. Als er een beetje beweging is worden de beelden wazig. Bij actie scenes word het beeld zelfs brokkelig. Dit schijt aan de lage stream bitrate die KPN uitgeeft te liggen.

Welke glasvezel providers hebben een betere bitrates op de standaard tv kanalen?

PS
Ik heb mijn oude Amino tv recorder ook nog. wellicht dat deze weer te gebruiken is.
Kijk je wel de kanalen 661+ op de HMB2260?

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 09:46
Op de normale kanalen een tot en met 20. Nederland een tot en met Discovery.