Dag mensen ik heb even een vraag.Als ik Black Ops 3 zombies speel en ga prestigen dan duurt het niet lang voordat ik het hele zombie content niet meer kan spelen.Zodra dan de game begint in zombies sluit het spel af en krijg ik foutmelding CE-34878-0 op mijn Ps4.Ik heb op internet gelezen dat als je alle attachments van je wapens afhaald dat je dan dit probleem niet hebt.Opzich is dit een leuke oplossing voor even maar niet een definitiefe oplossing.Ik wil gewoon de game kunnen spelen zoals het hoort en zeker aangezien ik Bo3 puur alleen gekocht heb voor de zombies omdat ik de multiplayer niets meer aan vind met die double jumps en alle onzin wat ze erin gestopt hebben.Maar ik heb even mijn stats helemaal gereset zodat ik weer op 0 begin en de game doet het weer zolang ik niet prestige.Maar toch heb ik nog regelmatig dat de game dan vast loopt en als nog deze foutmelding krijg.Dus ik ben echt op zoek naar de oplossing voor dit probleem.Kan de echte oplossing nergens op Google vinden dus bij deze probeer ik het hier maar even.Het schijnt toch een veel voorkomen probleem te zijn.En zie op Youtube mensen spelen die al meerdere keren zijn geprestiged en ook gewoon alle attachments gebruiken dus het moet gewoon mogelijk zijn.Dus bij deze hoop ik dat iemand de oplossing weet.Alvast bedankt.........