Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Russian LP MS Office 2010

Pagina: 1
Acties:

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 21:10
Hi all,

voor een kennis "moet" ik een Russisch language pack voor MS Office 2010 installeren, zodat er gebruikt gemaakt kan worden van de spellings checker in het Russisch.

Nu heb ik het wel de editing taal Russisch kunnen toevoegen, maar proofing is niet geinstalleerd.

Afbeeldingslocatie: http://postimg.org/image/gigpa24jl

Wanneer ik de link volg "Not installed" kom ik automatisch op de download site voor office 2013 terecht. Ik heb ovigerens wel geprobeerd dit Russisch proofing pakket te installeren, maar dit werkt niet.

Enige tips hoe ik nu de Russische spellings checker werkend kan krijgen ?

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Kijken of je dit nog ergens kunt krijgen: Office 2010 Proofing Tools Kit
Die was destijds als los pakket te krijgen (op 6 cd's ofzo), en er was geen key nodig.

Op de MS sites zul je het niet vinden sinds einde mainstream support voor Office 2010, 13 oktober dit jaar.

• MarcHeijerman
Ok bedankt, ik ga zoeken.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
En ik heb nog de filenames kunnen achterhalen van de 2010 russian language pack installers

32bit: X16-37733.exe
64bit: X16-37669.exe

Zoals gezegd zijn de officiële downloadlinks inactief, maar je kunt ze misschien nog op de wat vagere downloadsites vinden. Ik twijfel alleen of je hier wel een key voor nodig hebt, die zijn natuurlijk niet meer te krijgen en dan heb je er dus alsnog niks aan.

• MarcHeijerman
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je geen key nodig hebt (dit was dan wel vanaf gratis verkrijgbare cd)

Bedankt voor je moeite, ik ga het even checken.

nb, ok gevonden, bedankt!!!

[ Voor 9% gewijzigd door MarcHeijerman op 09-12-2015 10:35 ]