Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk zal ik casual gaan gamen met o.a. Bf4 simcity 5 Gta V
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn absolute Max. Prijs is 1000,- incl. Assemblage kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, toetsenbord G15 logisch , muis logitech mx512 , beelscherm Samsung SE390 24 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk met het nieuwe type processor ik voorlopig uit de voeten kom met gedachte om binnen 3 a 4 jaar deze te vernieuwen. Videokaart lijkt me sterk genoeg na de informatie wat ik heb kunnen vinden. En voor de heb spreekt het me aan Ddr4 geheugen met ssd te hebben;)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voorkeur gaat toch wel uit naar intel en nvidia puur en alleen de naam en de ervaring wat ik ermee heb gehad ooit. Heb me in andere merken nooit kunnen overtuigen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hij staat in de huiskamer dus het moet geen vliegtuig zijn. En ik moet er toch 3 A 4 jaar fatsoenlijk mee door komen op hopelijk high/Max settings
Ga je overklokken?
ik denk uiteindelijk wel dat ik me ga verdiepen in het overklokken maar in eerste instantie niet
Wat verwacht je van ons?het geen wat ik uitgezocht heb ofja de pc wat ik wil halen Is al kant en klaar. Of deze goed Is of juist niet en bepaald dingen Moet veranderen. Ik maak een overstap van een laptop met i7 4500u 1.8 ghz met AMD radeon HD 8670M. Graag hoor ik jullie mening ik ga dit alles halen bij hiq24 puur omdat het om de hoek ligt en ik zelf geen pc kan bouwen dankjulliewel.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
1 | Asus B150M-A | € 76,95 | € 76,95 |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 361,95 | € 361,95 |
1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 47,32 | € 47,32 |
1 | Corsair Carbide SPEC-01 Blue Led | € 55,12 | € 55,12 |
2 | Corsair Value Select CMV4GX4M1A2133C15 | € 28,95 | € 57,90 |
1 | LG GH24NSC0 Zwart | € 12,95 | € 12,95 |
1 | Corsair VS450 | € 45,90 | € 45,90 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 952,94 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk zal ik casual gaan gamen met o.a. Bf4 simcity 5 Gta V
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn absolute Max. Prijs is 1000,- incl. Assemblage kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, toetsenbord G15 logisch , muis logitech mx512 , beelscherm Samsung SE390 24 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk met het nieuwe type processor ik voorlopig uit de voeten kom met gedachte om binnen 3 a 4 jaar deze te vernieuwen. Videokaart lijkt me sterk genoeg na de informatie wat ik heb kunnen vinden. En voor de heb spreekt het me aan Ddr4 geheugen met ssd te hebben;)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voorkeur gaat toch wel uit naar intel en nvidia puur en alleen de naam en de ervaring wat ik ermee heb gehad ooit. Heb me in andere merken nooit kunnen overtuigen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hij staat in de huiskamer dus het moet geen vliegtuig zijn. En ik moet er toch 3 A 4 jaar fatsoenlijk mee door komen op hopelijk high/Max settings
Ga je overklokken?
ik denk uiteindelijk wel dat ik me ga verdiepen in het overklokken maar in eerste instantie niet
Wat verwacht je van ons?het geen wat ik uitgezocht heb ofja de pc wat ik wil halen Is al kant en klaar. Of deze goed Is of juist niet en bepaald dingen Moet veranderen. Ik maak een overstap van een laptop met i7 4500u 1.8 ghz met AMD radeon HD 8670M. Graag hoor ik jullie mening ik ga dit alles halen bij hiq24 puur omdat het om de hoek ligt en ik zelf geen pc kan bouwen dankjulliewel.