Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NacerDeen
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Hoi goedenavond allemaal , ik zat zojuist eventjes te rommelen in me oude kast en kwam me 1e "liefde" weer tegen.

Mijn 1e telefoon een Motorola V50, alleen nou komt het ik heb me kaartje van me huidige telefoon erin gestopt maar ik zie (althans ik vermoed) dat er op deze telefoon een simlock zit
Ik zie namelijk ook als in de telefoon open klap BEN staan

kan iemand mij helpen deze simlock vrij te krijgen?, ik had al beetje lopen googelen ervoor maar kom op de meest vreemde oplichter sites terecht ;(

ik heb eventueel indien iemand me kan helpen een foto met het i-mei nummer van mijn V50

ik hoop dat iemand me kan helpen _/-\o_

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:52
Ik wist niet dat er in 2002 al Android-toestellen te koop waren, weer wat geleerd :+

Het Ben van 2002 is het huidige T-Mobile, heb je al eens geprobeerd op hun unlockpagina je IMEI in te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NacerDeen
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
haha ik zag niet waar ik hem onder moest plaatsen my bad

@ hcQd ja heb ik geprobeerd dan word er vervolgens dat de telefoon niet door hun is geleverd weergeven

contact gehad met BEN klantenservice ben nog nooit zo onbeschoft behandeld kwam er op neer je hebt pech koop maar een ander toestel

anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Anders dan via je provider unlocken is niet bepaald legaal. Daar gaan we dus niet aan meewerken. Om die reden gaat dit topic dcht

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.