Ik heb wat research gedaan voor een feature in DW, waarbij wij bvb een mailing of pagina opleveren aan de klant, maar copywriters eventueel zelf nog tekstaanpassingen kunnen doen in de layout. Waarbij dus bepaalde delen van de layout worden gelocked, en andere delen niet.
Bij DW bestond er vroeger incontext editing, maar zo te zien wordt dat niet meer ondersteund.Probleem bij ons is vaak dat copywriters en klanten nog veel aanpassingen vragen, die zij eigenlijk nog beste zelf zouden kunnen doen. Daarin zou ICE ideaal geweest zijn. Maar buiten Dreamweaver, heb ik geen enkel andere editor of platform gevonden die dat ook zou kunnen doen.
Weet iemand een ander alternatief die dat ook zou kunnen doen?
Bij DW bestond er vroeger incontext editing, maar zo te zien wordt dat niet meer ondersteund.Probleem bij ons is vaak dat copywriters en klanten nog veel aanpassingen vragen, die zij eigenlijk nog beste zelf zouden kunnen doen. Daarin zou ICE ideaal geweest zijn. Maar buiten Dreamweaver, heb ik geen enkel andere editor of platform gevonden die dat ook zou kunnen doen.
Weet iemand een ander alternatief die dat ook zou kunnen doen?