(desktop) microfoon gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ik zoek een desktop microfoon om te paren met de superlux HD668-B (uit advies van deze guide: http://www.head-fi.org/a/...headphones-by-price-range, wel met additionele velour pads), dat degelijk van kwaliteit is en een soort Buy-It-For-Life voor teamspeakdoeleinden en dergelijk.

De suggesties die ik heb gevonden komen vanuit Amerika, waar geloof ik de prijzen net iets anders liggen :/

De ModMic is €60 hier bij Amazon.de, en ik kan niet geloven dat een miniscuul fragiel dingetje de €60 kan waarmaken.

Dan zijn de populaire opties die ik had gevonden de microfoons van Blue:

De snowball voor €75 ( 8)7 waar de Apple Store nota bene één van de goedkoopste aanbieders is). en de Yeti

Ter vergelijking, de Snowball is $50 (Newegg) (=€45) en de Yeti $110. Dat maakt het advies dat dit goede value is een beetje ongeloofwaardig voor mij.

Op dit moment is mijn geweldige oplossing mijn oude microfoon te ziptie-en aan mijn koptelefoon:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ErZrAIP.jpg

Wat is een logische keuze voor een Nederlander om hier een goede microfoon te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:14
Maar met een buy-it-for-life kom je niet echt thuis met een microfoon van een tientje. Ik heb zelf de Blue Snowball, inderdaad €65,--, maar ik zweer erbij. Ik zou alleen nooit 65 euro uitgeven voor een game.

Wat is er mis mee om een tientje uit te geven aan een simpele tafelmicrofoon?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
DiedX schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:17:
Wat is er mis mee om een tientje uit te geven aan een simpele tafelmicrofoon?
Ik heb geen probleem meer uit te geven dan een tientje, maar ik ben op zoek naar een goede midrange-kwaliteit. Geen shit van een tientje, maar als ik zie dat de Apple store één van de goedkoopste aanbieders is en ik €30 (wat gewoon 40% meer is) dan amerikanen, dan vind ik het moeilijk mij niet bedrogen te voelen en er inderdaad de value van in te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Svardskampe op 09-12-2015 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Svardskampe schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:14:
Wat is een logische keuze voor een Nederlander om hier een goede microfoon te nemen?
De goedkoopste uitvoering natuurlijk: pricewatch unsorted: Blue Microphones, Snowball Ice Condenser Microphone, Car...

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Ah, dank je wel :), ik vond alleen de €75 versie via de PW. Nu zit ik even te kijken wat de verschillen zijn.