Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Google Drive] Foto's per map opslaan

Pagina: 1
Acties:

• Belecthor
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 29-10 14:28
Recent ben ik overgestapt van een Android telefoon naar een iPhone 5s. Door mijn Android gebruik zit ik diep in het Google ecosysteem en dat wil ik graag zo houden, omdat dit cross platform werkt en de apps van Apple helaas niet.

Google Photos biedt de optie om foto's op te slaan zonder dat ze ruimte innemen op mijn Google Drive. Op Android kon ik gemakkelijk kiezen welke folders allemaal meegenomen werden in de backup, maar ik kan deze functie niet vinden op iOS. Ik zit in een aantal Whatsapp groepen, waar vaak grote aantallen (ook onzinnige) foto's in worden verstuurd. Het lijkt erop alsof alle foto's gewoon in één map gegooid worden met mijn eigen gemaakte foto's en werk/school gerelateerde zaken en dat ik het daarna zelf moet uitzoeken.

Mijn vraag is of deze functie van selectief folders backuppen in Google Photos voor iOS ook bestaat, of dat ik handmatig mijn foto's moet filteren.

• enzoronald
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 16:34
Kijk eens of de app camerasync iets voor je doet

• Belecthor
Is dat een losse app of een functie binnen Google photos? Ik hoopte dat het binnen de app van Google photos zelf te regelen is.

[Voor 10% gewijzigd door Belecthor op 09-12-2015 20:05]

• Belecthor
Klein kickje.

Weet iemand hier het antwoord op?

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True