Beste medetweakers, m'n 'oude' gamepc van 4 jaar oud is eergisteren in de fik gevlogen, ofja er kwam rook uit. Het moederbord is dood.
De oude pc bestond uit een i2500k, gtx970, z97 moederbord, define
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De Pc zal voornamelijk gebruikt worden voor de nieuwste games te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De gamepc mag ongeveer 800 euro gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart en 2xSSD + 1xHDD, scherm en overige randapperatuur heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Missende apperatuur nu op dit moment voor m'n nieuwe build is CPU, moederbord, voeding, cpu koeler, nieuwe kast, intern geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU word sowieso een intel en het liefst eentje over te clocken voor in de toekomst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hecht toch wel waarde aan stilte van de kast, niets is zo vervelend als een stofzuiger constant te horen.
Voeding dient zuinig te zijn, maar evengoed de mogelijkheid hebben om evt uit te breiden.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag wel de nieuwste skylake processors met benodigde moederbord waar overclocken mogelijk is. Op dit moment ben ik vooral aan het twijfelen over welke kast ik graag wil hebben (oude kast is fractal design R3)
Wat voor soort voeding zal ik nodig hebben met huidige wenslijst.
Welke cpu koeler is goed, maar ook makkelijk te monteren. de Scyte mugen 3(oud) was namelijk gewoon klote te monteren en de fan was ook na 2 jaar kapot.
Wat voor losse fans zou ik nog kunnen installeren in de kast om de airflow beter te maken(op dit moment neig ik na de fractal design R5.
Huidige lijst:
De oude pc bestond uit een i2500k, gtx970, z97 moederbord, define
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De Pc zal voornamelijk gebruikt worden voor de nieuwste games te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De gamepc mag ongeveer 800 euro gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 363,95 | € 363,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 116,99 | € 116,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 480,94 | |
Videokaart en 2xSSD + 1xHDD, scherm en overige randapperatuur heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Missende apperatuur nu op dit moment voor m'n nieuwe build is CPU, moederbord, voeding, cpu koeler, nieuwe kast, intern geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU word sowieso een intel en het liefst eentje over te clocken voor in de toekomst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hecht toch wel waarde aan stilte van de kast, niets is zo vervelend als een stofzuiger constant te horen.
Voeding dient zuinig te zijn, maar evengoed de mogelijkheid hebben om evt uit te breiden.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag wel de nieuwste skylake processors met benodigde moederbord waar overclocken mogelijk is. Op dit moment ben ik vooral aan het twijfelen over welke kast ik graag wil hebben (oude kast is fractal design R3)
Wat voor soort voeding zal ik nodig hebben met huidige wenslijst.
Welke cpu koeler is goed, maar ook makkelijk te monteren. de Scyte mugen 3(oud) was namelijk gewoon klote te monteren en de fan was ook na 2 jaar kapot.
Wat voor losse fans zou ik nog kunnen installeren in de kast om de airflow beter te maken(op dit moment neig ik na de fractal design R5.
Huidige lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 264,80 | € 264,80 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 181,95 | € 181,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium | € 114,80 | € 114,80 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 62,70 | € 62,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 624,25 | |