Goede hosting provider

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Ja ik heb de search al gebruikt maar niet iets echt nuttig gevonden.

Ik ben op zoek naar een hosting die dit bied:
-PHP4
-MySQL
-Ongelimiteerd dataverkeer
-Min. 5 POP3 accounts
-Ongelimiteerd aantal e-mail aliassen
-Min. 25MB ruimte
-Subdomeinen (liefst standaard of anders tegen geringe kosten)
-99,9% uptime en bereikbaarheid
-Telnet/SSH
-FTP toegang
-Mogelijkheid tot user beheer (bv. dmv. webinterface)

Dit mag best wel kosten, zolang ik maar zeker weet dat het ook echt goed werkt. Een maximum van 400-500 gulden per jaar heb ik wel.

Verwijderd

'Dit mag best wel kosten -> Een maximum van 400-500 gulden per jaar'

...vond ik nog de leukste in je posting.

'Ongelimiteerd dataverkeer'

...was een goeie tweede.

En als je de resultaten van de search niet nuttig vond, komt dat dan omdat daar iedere keer hetzelfde antwoord in stond?
In de FAQ (bovenaan de topic lijst) staat het ook:

http://www.webhosters.nl
http://www.internetten.nl
http://www.webselect.nl

• Postman
Ongelimiteerd dataverkeer vindt ik nog niet zo humor hoor. Nee die 1GB per maand, die is leuk :(

En ja, ik heb de FAQ nu ook gelezen. Voor mij kan dit topic de prullenbak in, maar hij mag ook open blijven, het is maakt mij niks uit.

Verwijderd

400-500 piek heb je nog niks bezijonzers...dan heb je zo'n lame widexs small business accountje...

als je dat alles wilt *waarbioj ongelimiteerde databandbreedte onmogelijk is) en je wilt een gegarandeerde uptime van 99% zal ik toch wel bij het dubbele of meer gaan zoeken...

Verwijderd

Met WideXS is anders niets mis hoor, 40,- per maand voor 50 MB ruimte en 10 GB traffic p/m. Dat laatste meten ze toch niet ;)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Gasten die ik ken hebben bij WideXS een account en moesten overstappen omdat ze teveel verbruikte. Dus kennelijk meten ze het wel...

Verwijderd

Als er extreem veel verkeer van 1 server komt meten ze natuurlijk wie dat doet :P

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 15:57 schreef [nielsonline] het volgende:
Met WideXS is anders niets mis hoor, 40,- per maand voor 50 MB ruimte en 10 GB traffic p/m. Dat laatste meten ze toch niet ;)
alles is met widexs mis...widexs zuigt groottijd

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:48

Destruction

(ex-)Automonteur

www.ashosting.nl

Ik overweeg het zelf ook :)

En helemaal niet duur :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op woensdag 20 juni 2001 19:13 schreef pier het volgende:
www.ashosting.nl

Ik overweeg het zelf ook :)

En helemaal niet duur :)
Zou ik nu niet meer doen.. Is de laatste tijd erg veeel mee mis geweest..

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:48

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 20 juni 2001 19:17 schreef HGM het volgende:

[..]

Zou ik nu niet meer doen.. Is de laatste tijd erg veeel mee mis geweest..
Weet ik..

Gewoon veel backuppen :)

Het GPL forum van mijn broer draait er ook.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
ga is naar www.dommel.com , heel goedkoop, en heel goede service

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

Verwijderd

probeer Support Net B.V. anders. www.support.nl

ze zijn heel goed, en ze zijn tering snel. Met datalimieten zijn ze heel makkelijk. Ik zit er zelf ook, en nog nooit problemen gehad met ze. Echt toppie

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op woensdag 20 juni 2001 19:04 schreef Kertje het volgende:

[..]

alles is met widexs mis...widexs zuigt groottijd
Word een beetje ziek van jou overtrokken mening van widexs.
Je hoeft ze niet elke keer in de grond te stampen.
Ik heb namelijk van mensen vernomen dat jij ook een 'zeik' klant bent (en dit heb ik niet van widexs medewerkers).

En verder zit ik al lang bij WideXS (heb op s003 gezeten) en heb er nu weer een paar jaar eigen servers staan.

Allemaal perfect...maja, je moet er natuurlijk wel wat verstand van hebben.....

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 21:16 schreef RedRoon het volgende:

[..]

Word een beetje ziek van jou overtrokken mening van widexs.
Je hoeft ze niet elke keer in de grond te stampen.
Elke keer? laatste keer is maaaanden geleden naar mijn weten.
Ik heb namelijk van mensen vernomen dat jij ook een 'zeik' klant bent (en dit heb ik niet van widexs medewerkers).
Hoe weet jij of wie dan ook op dit forum wie ik ben? mijn naam staat nergens, en ik gebruik deze nick alleen op dit forum...is dus DOM gelul... :D
En verder zit ik al lang bij WideXS (heb op s003 gezeten) en heb er nu weer een paar jaar eigen servers staan.

Allemaal perfect...maja, je moet er natuurlijk wel wat verstand van hebben.....
ik heb ervaring genoeg met hosting providers en ik begon pas te zeiken (altijd netjes gebleven ook tijdens het zgn zeiken) bij widexs toen ik na 15x de juiste verhuis formulieren faxen en 100000x bellen het na een half jaar nog niet voor elkaar was en toen het eiteindelijk na half jaar voor elkaar was ik ook nog is een dikke factuur kreeg...

en idd ik kan zeiken, maar ik zeik wel met gegronde redenen en ik ben flexibel genoeg maar ik betaal wel voor service en niet om afgezeken te worden aan de telefoon doordat hun administratie alles kwijtmaakt.

hosting provier waar ik nu zit, heb ik goed contact mee en ik weet zeker dat ze blij met me zijn...aangezien ik mijn rekeningen gewoon betaal en als ik krijg wat iemand beloofd zeik ik nergens over.

anyway,
jij = :Z

• Mark
Op woensdag 20 juni 2001 23:17 schreef Kertje het volgende:

[..]

Elke keer? laatste keer is maaaanden geleden naar mijn weten.
[..]
config van vuurwerk-server
Jammer dat er zoveel topics verloren zijn, want het waren er meer de afgelopen paar maanden.
Hoe weet jij of wie dan ook op dit forum wie ik ben? mijn naam staat nergens, en ik gebruik deze nick alleen op dit forum...is dus DOM gelul... :D
[..]
Het is niet slim om tegen mensen te vertellen dat je hier onder deze nick rond loopt
ik heb ervaring genoeg met hosting providers en ik begon pas te zeiken (altijd netjes gebleven ook tijdens het zgn zeiken) bij widexs toen ik na 15x de juiste verhuis formulieren faxen en 100000x bellen het na een half jaar nog niet voor elkaar was en toen het eiteindelijk na half jaar voor elkaar was ik ook nog is een dikke factuur kreeg...
Als jij ooit eens zoiets hebt meegemaakt wil niet zeggen dat alles daar niks is.
Verder heb ik al meerdere domeinen verhuist, en geloof maar 1 ding, er zijn erbij waar je veel langer werk hebt (Etrade en UUnet bijvoorbeeld)
en idd ik kan zeiken, maar ik zeik wel met gegronde redenen en ik ben flexibel genoeg maar ik betaal wel voor service en niet om afgezeken te worden aan de telefoon doordat hun administratie alles kwijtmaakt.
Ik heb zoiets nog nooit bij ze meegemaakt en hoor dit soort verhalen alleen van jou. Er lopen hier genoeg mensen rond welke bij WideXS hosten die het zeker met mij eens zijn.
hosting provier waar ik nu zit, heb ik goed contact mee en ik weet zeker dat ze blij met me zijn...aangezien ik mijn rekeningen gewoon betaal en als ik krijg wat iemand beloofd zeik ik nergens over.
Gefeliciteerd, dat is geen reden om altijd maar bij het woord widexs te zeiken
anyway,
jij = :Z
Ja, jij ook...

edit:

Effe gezocht op onno's search:

NL domein registreren (HELP!!!)
WideXS perikelen
hosting
ik zoek voor mijn klanten een goede hosting provid
Goede hostingsproviders? bestaan die nog?
2Fast vs WideXS
Hosting
lico innovations
Dataverkeer van een forum?
Welke host prijs jijzelf als beste aan?
config van vuurwerk-server
Wat nu? Betaald, maar niks gekregen...

Dit zijn allemaal topics welke maximaal 8 maanden oud zijn, 1 keer vertellen dat JIJ widexs niks vind is voldoende.
Ik heb zelf het een en ander meegemaakt met Etrade en Vuurwerk, heb je mij daar ooit eens iets negatiefs over horen zeggen ?

Stop bashing.....

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:36
Ik zit zelf bij active isp werkt best lekker. Als het goed heb heeft die ondersteuning voor zo'n beetje alles. Wel een data limit maar daar ga je niet snel overheen.

www.activeisp.com

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Ik zit bij Ventures Online.

Dit bedrijf is dan wel Amerikaans, maar ik heb zelden downtime gehad. Twee keer is mijn site amper een uur down geweest in de afgelopen 3 jaar en dat hebben ze van te voren netjes via een emailtje laten weten (plus de reden).

Het kost mij 525 gulden per jaar en daar krijg ik voor:

* 200 MB space
* 10 GB/maand
* 50 POP-adressen
* Unlimited email autoresponders/aliases/forwarders
* 10 subdomeinen
* 10 FTP accounts
* CGI-BIN
* Telnet/SSH
* PHP4 + 5 MySQL databases

En verder nog wat dingen die wel handig kunnen zijn. Kijk op www.venturesonline.com voor meer info (mijn pakket is Venture 3 btw)

Best wel aan te raden als je het geen probleem vindt om buitenlandse hosting te hebben :)

• Postman
Iedereen tot nu toe bedankt.
Ik zal eens gaan kijken bij Venture en Support. WideXS is mij te groot (en dus te onverschillig naar particulieren toe).
Ik zit zelf nu bij ASHosting en ik zou er weg blijven. Het is gewoon te hard gegroeid. Kleine foutjes en problemen duren daar gewoon dagen, zelfs weken voordat ze zijn opgelost. Mijn huidige server is al 1 week slecht bereikbaar, maar heeft geen downtime. Trage server kreeg ik als antwoord :r

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 23:48 schreef RedRoon het volgende:

[..]

Het is niet slim om tegen mensen te vertellen dat je hier onder deze nick rond loopt
Wel gek dat ik dat ook toevallig nog nooit gedaan heb.... doordat je dit gewoonweg loopt te verzinnen doet het al vermoeden dat het meeste wat je zegt gewoon onzin is.
[..]

Als jij ooit eens zoiets hebt meegemaakt wil niet zeggen dat alles daar niks is.
Verder heb ik al meerdere domeinen verhuist, en geloof maar 1 ding, er zijn erbij waar je veel langer werk hebt (Etrade en UUnet bijvoorbeeld)
ik heb nog veel emer meegemaakt bij widexs alleen dit deed de deur dicht.
[..]
[..urls..]

Dit zijn allemaal topics welke maximaal 8 maanden oud zijn, 1 keer vertellen dat JIJ widexs niks vind is voldoende.
Ik heb zelf het een en ander meegemaakt met Etrade en Vuurwerk, heb je mij daar ooit eens iets negatiefs over horen zeggen ?

Stop bashing.....
de hleft van die topics vraagt men specifiek om commentaar en waarom zou ik mijn ervaring niet delen? van al die url's (waar ik me afvraag of ik overal wel negatief commentaar geef, heb geen zin om ze te bekijken) zijn er maar weinig/geen waar ik widexs zomaar afzeik zonder dat er een vraag was over widexs.

maareh, als jij graag je tijd wilt besteden om je onzinnige uitspraken (dat ik een zeiker schijn te zijn volgens jou fictieve contacten) licht bij te schijnen door ouwe koeien uit de sloot te halen...have fun....

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 00:05 schreef rb338 het volgende:
Ik zit bij Ventures Online.

[...]

Best wel aan te raden als je het geen probleem vindt om buitenlandse hosting te hebben :)
ik heb er ook wel is over gedacht om buitenlandse osting te nemen...vaak stuk goedkoper, maar tja...ik ben altijd bang dat als er problem,en komen je weinig kunt doen gezien ze niet in het hollandse rechtsysteem zitten en bovendien heeeeeel ver weg :)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Op donderdag 21 juni 2001 00:19 schreef Kertje het volgende:

[..]

ik heb er ook wel is over gedacht om buitenlandse osting te nemen...vaak stuk goedkoper, maar tja...ik ben altijd bang dat als er problem,en komen je weinig kunt doen gezien ze niet in het hollandse rechtsysteem zitten en bovendien heeeeeel ver weg :)
Jep daar zat ik ook mee toen ik het besluit ging nemen. Toch gedaan en nog steeds geen problemen gehad :)

En het is inderdaad lekker goedkoop vind ik :)

• Mark
Wilco
Op donderdag 21 juni 2001 00:17 schreef Kertje het volgende:

[..]

Wel gek dat ik dat ook toevallig nog nooit gedaan heb.... doordat je dit gewoonweg loopt te verzinnen doet het al vermoeden dat het meeste wat je zegt gewoon onzin is.
[..]

ik heb nog veel emer meegemaakt bij widexs alleen dit deed de deur dicht.
Raar dat je dan alleen maar dit verhaal verteld in alle topics die ik me kan herrineren waarin ook maar het woord widexs voorkwam en jij hebt gereageerd.
[..]

de hleft van die topics vraagt men specifiek om commentaar en waarom zou ik mijn ervaring niet delen? van al die url's (waar ik me afvraag of ik overal wel negatief commentaar geef, heb geen zin om ze te bekijken) zijn er maar weinig/geen waar ik widexs zomaar afzeik zonder dat er een vraag was over widexs.
Lees ze dan even door zou ik zeggen, ik vind het behoorlijk bashing wat je doet.
maareh, als jij graag je tijd wilt besteden om je onzinnige uitspraken (dat ik een zeiker schijn te zijn volgens jou fictieve contacten) licht bij te schijnen door ouwe koeien uit de sloot te halen...have fun....
Bladiebla, het zijn geen fictieve contacten, je hebt ze namelijk ooit eens gebeld voor hosting (rond de tijd dat je wegging bij widexs).

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 00:28 schreef RedRoon het volgende:
Wilco
whahaha :D ik leg echt dubbel. ik vraga me af hoe je bij wilco komt... dat is iig niet me echte naam maar ik gebruik die wel is bij het mailen vanaf kertjuh@yahoo.com en heb misschien die naam hier ook wel is laten vallen. Maar heb nog nooit contact gehad met welke hosting provider dan ook via kertjuh@yahoo.com altijd via me andere mail addy en waarik dus ook gewoon me echte naam gebruik. (jaaaa ik ben graag anoniem) 2bad4u
[..]

Bladiebla, het zijn geen fictieve contacten, je hebt ze namelijk ooit eens gebeld voor hosting (rond de tijd dat je wegging bij widexs).
alweer een misser, ik heb toen ik wegging bij widexs idd contact opgenomen met een paar andere hosting bedrijven, welke ik heb GEMAILT. ik heb er nooit een aan de lijn gehad behalve mijn huidige provider. Verder heb ik die gemailt met me echte naam wat dus niet wilco is...

helaas dude...

• Mark
Dan kan ik maar 1 ding zeggen, dan host jij nu bij lico (wat je dus niet doet) want deze had je gebeld :?

Host je nu trouwens nog steeds bij die gasten die zelf geen DNS servers kunnen draaien ?

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 00:55 schreef RedRoon het volgende:
Dan kan ik maar 1 ding zeggen, dan host jij nu bij lico (wat je dus niet doet) want deze had je gebeld :?

Host je nu trouwens nog steeds bij die gasten die zelf geen DNS servers kunnen draaien ?
nu kan ik nog maar 1 ding zeggen en dat is dat je al je denkbeeldige informatie bij elkaar loopt te schrapen vanuit dit forum...waar ik heb gezeg bij een bepaalde topic telefonisch contactt e hebben gehad met lico...en dat klopt, maar dat was VOOR de widexs tijd en staat dus compleet los van de rest :) bovendien heb ik geen account, geen server of wat dan ook bij die lui...
en heb ook nooit lopen zeuren ik vroeg toen nl wat hun server specificaties waren (of iets in die ridchting), meer niet... maargoed ik draag toch een andere naam dan jij denkt dus je kunt beter gewoon nu ophouden want alles wat je zegt over mij slaat gewoon als een tang op een varken... het enige wat klopt is de info die je uhaalt uit het forum (leef nu wel met je mee aangezin je dus serieus je tijd aan het besteden bent info over mi jte verzamelen uit mijn weet niet hoeveel honderden posts..)

Verwijderd

FAQ |:(

• Mark
Tuurlijk, jij gebruikt aan de telefoon zelfs ook al een 'valse'naam.
En die info heb ik niet echt niet net op lopen zoeken, http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?query0=kertje+widexs&operator0=0&date=&numhits=25&collection=&theme=got is alles wat ik vandaag voor jou gedaan heb.

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 01:18 schreef DeFFeR het volgende:
En die info heb ik niet echt niet net op lopen zoeken, http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?query0=kertje+widexs&operator0=0&date=&numhits=25&collection=&theme=got is alles wat ik vandaag voor jou gedaan heb.
deffer == redroon... ik zag het dus nog net en toen had je hem al aangepast...je zit dus zelf ook nog is onder 2 nicks te werken...tja...

vraag me af als ik (heb i kabsoluut geen zin in) als ik deze 2 ga vergleijken hoevaak jij bezig bent met 2 nicks tegelijk proberen je gelijk te halen door te laten denken dat het om 1 persoon gaat....

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 01:20 schreef RedRoon het volgende:
nope ana de telefoon gebruik ik gewoon mijn echte naam, evenals in alle mailtjes behalve got-related...

• Mark
Op donderdag 21 juni 2001 01:20 schreef Kertje het volgende:

[..]

deffer == redroon... ik zag het dus nog net en toen klikte !@#$$% ik hem weg...je zit dus zelf ook nog is onder 2 nicks te werken...tja...

vraag me af als ik (heb i kabsoluut geen zin in) als ik deze 2 ga vergleijken hoevaak jij bezig bent met 2 nicks tegelijk proberen je gelijk te halen door te laten denken dat het om 1 persoon gaat....
Ja, en ??? RedRoon is mijn oude, maar deze kon ik niet meer gebruiken.
Vanaf BC3 werkt mijn oude password om de een of andere vage reden weer wel. Daarom post ik niet meer onder DeFFeR.
En als er dan nog een oud cookie op mijn laptop staat komt mijn post inderdaad van de user DeFFeR af.
Maar om alles duidelijk te houden heb ik inderdaad even de post ge-edit...

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 01:25 schreef RedRoon het volgende:

[..]

Ja, en ??? RedRoon is mijn oude, maar deze kon ik niet meer gebruiken.
Vanaf BC3 werkt mijn oude password om de een of andere vage reden weer wel. Daarom post ik niet meer onder DeFFeR.
En als er dan nog een oud cookie op mijn laptop staat komt mijn post inderdaad van de user DeFFeR af.
Maar om alles duidelijk te houden heb ik inderdaad even de post ge-edit...
tuuuurlijk :) anyway, have fun met je leuke onzinnige theorietjes......slaap lekkers en gegroente ik gaat me nestje in

Verwijderd

Ze zeggen welles de handelaar is niet de kunstenaar toch? Nou, bij WideXS zitten wel mensen met verstand, ik zit 'r nu al bijna 2 jaar denk ik, eerst een virtualhosting account, nu met een colocated bak, en nog nooit problemen gehad :)

Ok, de administratie mag dan wel eens onderuit gaan, maar dat wordt volgens mij altijd netjes opgelost :?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

offtopic, off-faq, etc
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.